CIB Bank
About the company
Our story
- 1979-11Létrejön a CIB Bank Zrt. alapító elődje a Közép-európai Nemzetközi Bank Rt. (CIB)
- 2008-01A CIB Bank és az Inter-Európa Bank egyesül – CIB Bank Zrt. néven folytatjuk a tevékenységünket
- 2021Új, hosszú távú működési modell bevezetése a koronavírus-járványra reagálva
Office address
Budapest, Petrezselyem u. 2-8, 1024 MagyarországWhat makes our product special
Our product
CIB Bank
A CIB Bankban olyan termékeken és szolgáltatásokon dolgozunk, amelyek megkönnyítik több mint 420 ezer ügyfelünk életét és pénzügyeit. Anyavállalatunk, az Intesa Sanpaolo támogatásával és a több, mint négy évtizedes tapasztalatunkkal járulunk hozzá az ügyfelek terveinek megvalósításához.
Company values
Life with us
Lightning round
- Legbüszkébb
- A munkatársainkra!
- Ebéd?
- Együtt
- Superpower?
- CIB Spirit
Trainings and workshops
Mit találsz nálunk? Gyakornoki programok, digitális onboarding, szakmai napok, tehetségprogramok, innovatív "játékosított" tréningek, meetup-ok, podcast adások, online és offline képzések egyaránt!
How can the employees affect the company’s life?
A párbeszédben hiszünk, így rendszeresen megkérdezzük a kollégáink véleményét, tapasztalatát (elégedettség, sokszínűség, irodai költözés témákban). A munkatársi ötleteket nagyra értékeljük!
Why we love our office
Ez nem is kérdés: a kollégákat. Van egy modern, felújított központi épületünk, de hiába lenne minden fejlesztés, humán és környezet-közeli szemlélet, ha a közösség nem lenne jó. De az nagyon jó!
Office photo
What would I miss if I left
A szerethető, de ugyanakkor profi környezet, a munkatársak. A hangulat, ami különlegessé teszi a CIB-et. Az együttműködés és egymás tisztelete.
Szinai Ádám
Marketingkommunikáció és PR vezető
Favourite thing in the office
Personal qualities we appreciate
Csapatjátékos, kooperatív, lelkes, céltudatos; nyitott a tanulásra és a folyamatos fejlődésre; jó problémamegoldó képesség, innovatív látásmód, kezdeményezőkészség.
Recommend to your friends!
Boldog szülinapot CIB Spirit!
10 éve olyan közvetlen és inspiráló közösséget építünk, amelyben az együttműködés és összetartás nem csak munkaidőben létezik. Amit megtalálsz nálunk: családbarát programok, sportrendezvények, csapatépítő programok, jótékonysági események és ez még nem minden!
Odafigyelünk munkatársainkra!
Az alapbér mellett teljesítmény bónuszt, évi 420 000 Ft-os cafetéria keretet biztosítunk, mely a hagyományos elemek mellett bölcsődei/óvodai költségekre és sport/kulturális eseményre szóló belépőjegy vásárlására is fordítható. Mindezeken felül kamatmentes lakáshitel, élet és balesetbiztosítás, gyermekek utáni iskolakezdési támogatás, kedvezményes lízing konstrukciók is a csomag részét képezik.
Elismerjük a teljesítményt
Nemcsak kiemelkedő értékesítőinket díjazzuk, hanem minden évben a legjobb háttértámogató kollégáink is reflektorfénybe kerülnek. Díjazzuk a legjobb csapatokat, vezetői példaképeket és számunkra természetes, hogy megünnepeljük azokat a kollégákat, akik 10-15-20-25-30-35 éves folyamatos munkaviszonnyal rendelkeznek. Természetesen a járványhelyzetben online rendezvényeken adtuk át a díjakat.
The new normal
Our Covid-19 Experience
Családbarát vállalat vagyunk!
Womentoring -De mi is ez?
Célunk, hogy támogassuk a hölgy kollégáinkat a tudatos női karrierútról való gondolkodásban és segítsük a kismamák visszatérését. Zárt facebook oldalon tartjuk a kapcsolatot a szülési szabadságon lévő kollégáinkkal, belső állásbörzét tartunk a visszatérést tervező kismamáinknak, kommunikációs kampányokkal érzékenyítjük a vezetőinket, hogy nyitottak legyenek a kismamák visszavételére.