close
Vissza a blogra
Sipos Lilla
március 05.
Álommelók

A Livlia legfőbb küldetése, hogy segítő kezet nyújtson minden otthont kereső és kínáló számára

A Livlia hazánk első hibrid ingatlanközvetítő szolgáltatása, melynek lényege, hogy egyszerűbben,gyorsabban és hatékonyabban tudjanak ingatlanokat értékesíteni. Hogy jobban megismerhessük a céget, Polgár Ákos tanácsadó válaszolt a kérdéseinkre.

A Livlia hazánk első hibrid ingatlanközvetítő szolgáltatása, melynek lényege, hogy magasan automatizált rendszerüknek és digitális megoldásaiknak köszönhetően egyszerűbben, gyorsabban, és hatékonyabban tudnak ingatlanokat értékesíteni. Hogy jobban megismerhessük a céget, Polgár Ákos tanácsadó válaszolt néhány kérdésünkre.

Milyen feladaton dolgozol jelenleg?

A cég egyik kiadó ingatlanokkal foglalkozó tanácsadója vagyok. Ez a munkakör számos feladatot magába foglal, de ha röviden kéne összegeznem, akkor két fő részre bontanám. Feladataim első halmazába a regisztrált ügyfeleink ingatlanportfóliójának kezelését sorolnám, amely annyit tesz, hogy a legjobb tudásom és a tulajdonosok igényei szerint optimalizálom a hirdetéseket, hogy azok a lehető legjobb összképet adják az érdeklődők számára. Ez folyamatos konzultációt és kapcsolattartást igényel a tulajdonosokkal, akik általában rendkívül beszédesek tudnak lenni, ha saját kiadó lakásaikról kérdezem őket. Emellett persze van, aki rendkívül nyitott és kérdések nélkül is bővíti a témákat ilyen helyzetekben, de én ezeket a történeteket is mindig nagyon szívesen és lelkesen hallgatom. Így nem csak egy tárgyat ismerhetek meg, de a bérbeadót is, ami egy hatalmas hozzáadott érték egy kiadó ingatlan kapcsán. Munkám következő epizódja az érdeklődők felbukkanásakor lép életbe. Ha felcsörren a telefon és valaki kifejezi érdeklődését, miszerint szeretne megtekinteni egy Livliás ingatlant, első dolgom az, hogy az illetőt egy előszűrési folyamatnak vetem alá. Ez az előszűrés a bérbeadó igényei szerint történik és mindig más és más. Lehet nagyon precíz és részletekbe menő, de lehet akár pár egyszerű kérdés is. Minden a tulajdonostól függ első körben. Ha minden jól megy, akkor az előszűrés után egy ingatlanmegtekintés következik. Itt viszont fordul a kocka, mert innen már a jövőbeli bérlő jelölt dönt arról, hogy számára szimpatikus -e a szóban forgó ingatlan. Két fél között a kommunikáció könnyen félresiklik, viszont, ha egy tanácsadó közben irányítja a folyamatot, a helyzet egészen megváltozik. Ahogy mondani szoktam: „Mankó lehet egy ingatlankiadás során.

Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?

Egyénileg dolgozom, ám mégis csapatban. A kiadó ingatlanok tartoznak elsősorban a feladatkörömbe, így napirendemet a saját igényeim szerint alakíthatom ki úgy, hogy a lehető leghatékonyabb legyen. A csapatmunka abban mutatkozik meg, hogy mindent megbeszélünk a többiekkel. Támogatjuk egymást a munka során, és ha valamit nem tudunk, akkor nem félünk kérdéseket feltenni akár egymásnak, akár Gábornak vagy Edinának, akik szemük sarkából mindig gondoskodóan figyelnek.

Mit csinálsz egy munkanapod során?

A reggelt szokás szerint egy kávéval indítom. Ilyenkor általában csatlakozom a többiekhez, mivel én az a „kicentizős” típus vagyok, aki mindig határidőre ér be dolgozni (haha). Ha megvolt a kávé, először mindig az új érdeklődőkkel foglalkozom, utána az új regisztrált ügyfelek ingatlanait kezelem. Ezután felhívok minden ügyfelet, akinek kérdése lenne a szolgáltatással kapcsolatban és visszahívást kért, válaszolok a bejövő megkeresésekre, a délután folyamán pedig azokkal az ingatlanokkal foglalkozom, amelyek már közel állnak a kiadáshoz. Ha elfáradok, az erkélyen dohányzó munkatársak között mindig könnyű a feltöltődés.

Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?

A DreamJo,bs felületén találtam az álláshirdetésre, melyre azonnal jelentkeztem. Egy hétre rá már meg is volt az első online interjúm, melyet egy személyes interjú követett. Ezután pedig egy utolsó személyes találkozón dőlt el, hogy felvettek.

Milyen volt beilleszkedni a csapatba?

A beilleszkedés könnyen és gyorsan ment, mivel már az első héten ünnepléssel kezdtünk, és minden munkatárs koccintott a tiszteletünkre, és együtt örültünk, hogy megalakult a tanácsadó csapat. Ilyen fogadtatásban még eddig egyik munkahelyemen sem volt részem, így ez megadta a hangulatát az elkövetkezendő munkanapoknak.

Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?

Munkám nagyrészét ügyfeleinkkel kommunikálva töltöm, mely nagyban megköveteli a cég működésének alapos ismeretét. Nem mondom, hogy a legapróbb részletekig mindennel tisztában vagyok, de tudok a cég múltjáról, eddigi kihívásairól, pontosan látom, hogy ki mivel foglalkozik, és mi az a feladat, melyet a cégen belül ellát, és tisztában vagyok azzal is, hogy a cég milyen jövőképpel rendelkezik. Emellett, ha kérdezek, mindig válaszokat kapok (és soha nem elutasítást), így napról napra egyre csak bővül a tudásom.

Honnan érkeznek az ötletek?

Egyszerű: mindenfelől. Pont ez az, ami a siker kulcsa. Mindenki véleménye számít, és ha az hozzáadott értékkel bír, akkor felhasználják a későbbiekben. Persze a legtöbb ötlet a vezetőimtől érkeznek, mint mindenhol, de itt soha nem kell az embernek attól tartania, hogy nem mondhatja el, ha úgy érzi van egy érdemleges ötlete.

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

Az előző választ kicsit tovább nyújtva talán ez a kis plusz az, ami miatt leginkább motivált vagyok és legjobban szeretek, hogy a csapat hasznos és megbecsült tagjának érzem magam és tudom, hogy tehetek azért, hogy a szolgáltatás egyre hatékonyabban működjön. Azt hiszem ezt nevezhetjük felelősségnek. Emellett a pörgést, szabadságot, folyamatos tanulást, szórakoztató beszélgetéseket sem szabad kifelejtenem, és azt a sikerélményt és adrenalint sem, amikor munkám meghozza gyümölcsét, és sikerül összehoznom egy üzletet.

Hogyan követed/vezeted a feladataidat?

A rendszer, amelyben dolgozunk rendkívül alapos, így azon keresztül könnyen követhető minden.

Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?

Talán Frank Bettger: Az üzletkötés iskoláját mondanám, most pedig Matthew McConaughey Zöld Lámpáját olvasom.

Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?

Kettő is van: A kitartás és kemény munka meghozza gyümölcsét, és kedves szóval mindig többre megy az ember.

Miért jelentkezzen hozzátok valaki?

Mert itt nem csak egy munkahelyet, hanem új barátokat és emlékezetes pillanatokat is szerezhet, emellett fejlesztheti kreatív és problémamegoldó készségeit is.

Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?

Mert minden héten van egy naptárban csillaggal jelölt nap #alkoholosital felirattal, amit innentől kezdve mindenki képzeletére bízok. 😉

További cikkek a témában

Kapcsolódó állások
Kapcsolódó cégek