close
Vissza a blogra
Nóra Varga
január 25.
Álommelók

A munkahely, ahol a humor és lelkesedés elengedhetetlen - ilyen az élet a Livlia-nál

A Livlia hazánk első hibrid ingatlanközvetítő szolgáltatása, melynek lényege, hogy magasan automatizált rendszerüknek és digitális megoldásaiknak köszönhetően egyszerűbben, gyorsabban, és hatékonyabban tudjanak ingatlanokat értékesíteni.

A Livlia hazánk első hibrid ingatlanközvetítő szolgáltatása, melynek lényege, hogy magasan automatizált rendszerüknek és digitális megoldásaiknak köszönhetően egyszerűbben, gyorsabban, és hatékonyabban tudjanak ingatlanokat értékesíteni. Szekeresné Oravecz Fanni mesélt nekünk a hétköznapjairól tanácsadóként a Livlia-nál. 

Milyen feladaton dolgozol jelenleg?

Jelenleg a frissen feltöltött ingatlanokat nézem át és egyeztetek az ügyfelekkel az azonosítás lépéseiről, illetve az ingatlanértékesítés stratégiájáról és lehetőségeiről. Ezeket a hirdetéseket utána meghirdetem és a beérkező érdeklődőkkel egyeztetek a felmerülő kérdésekről.

Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?

Azt gondolom, hogy a legjobb a csapatmunka és az egyéni munka aránya. Alapvetően csapatban dolgozunk, többen vagyunk hasonló munkakörben és vannak feladatok, amiket egymás között osztunk meg. Emellett mindenkinek vannak egyéni feladatai, saját ügyfelei, így az egyéni időbeosztás és felelősségvállalás is jelen van a munkánkban. Két közvetlen vezetőnk van, akik mindig elérhetőek és bármilyen kérdésben szívesen segítenek. A munkánk során különböző programokat és alkalmazásokat használunk az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, a hirdetések kezelésére és a háttérfolyamatokra. Ezek egy része meglévő program, másik részét pedig a csapaton belüli fejlesztők készítették nekünk.

Mit csinálsz egy munkanapod során?

Egy munkanapom során elég változatosak a teendőim. A közös reggeli kávé elfogyasztása után 😊 megnézzük a frissen regisztrált ingatlanokat, egyeztetünk a tulajokkal, elindítjuk a személyazonosságuk ellenőrzésének folyamatát. Kezeljük a visszahívásokat, tájékoztatást adunk a szolgáltatásunkról vagy a folyamatban lévő hirdetésekről. Segítünk az ingatlanok feltöltésében, hogyha szükséges egy-egy ügyfélnek. A beérkezett ingatlanok hirdetését átnézzük és ha az ügyfél nyitott rá, javaslatot teszünk a szöveg, a képek vagy az ár módosítására. A meghirdetett ingatlanokra beérkezett érdeklődőket előszűrjük, majd összekötjük az eladókkal a személyes megtekintés egyeztetésére. Szerencsére nincs két egyforma ügyfél, így nincs két egyforma munkanap sem 😊

Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?

A Dreamjobs oldalán találtam rá a Livlia álláshirdetésére, ami nagyon szimpatikus volt, mert láttam, hogy szeretnének segíteni az embereknek, így jelentkeztem. Az elsőkörös személyes interjú után egy online tesztfeladatot kellett megoldani, ezek után következett az utolsó körös személyes interjú.

Milyen volt beilleszkedni a csapatba?

A csapatba nagyon gyorsan sikerült beilleszkednem. Már az első héten csapatszinten koccintottunk az új munkatársak érkezésére. Pedig volt munkája mindenkinek bőven, de rászánták az időt, hogy érezzük, nagyon örülnek nekünk és értékes tagjai leszünk a cégnek. Sok időt fordítottak minden területről az oktatásra és mindenki nyitottan állt hozzám.

Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?

A cég működésébe annyira látok bele, amennyire a pozíciómhoz szükséges. Na jó, talán annál egy kicsit jobban. Szerencsére minden minket érintő döntésbe beavatnak, de ha bármilyen egyéb témában megkérdezünk egy vezetőt, mindig őszinte és kimerítő választ kapunk.

Honnan érkeznek az ötletek?

Alapvetően a vezetőség mindenkitől nyitott az ötletekre. Kifejezetten kérik és meg is hallgatják a visszajelzéseinket és javaslatainkat azokról a rendszerekről, amiket mi használunk és amikben mi dolgozunk.

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

A legjobban azt szeretem, hogy pörgős, sosincs két ugyanolyan nap és emellett segítek embereknek a céljaik és vágyaik elérésében. Csodálatos érzés, amikor egy tulajdonos felhív, hogy vételi ajánlatot kapott és tudom, hogy én voltam az egyik, aki ebben segített neki. Jó érzés osztozni az ügyfeleim örömében.

Hogyan követed/vezeted a feladataidat?

A feladataimat egyedi feladatkezelőben vezetjük, így számomra is és a vezetőim számára is átláthatóak a folyamatok.

Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?

Sok szakmába vágó könyvet olvastam, de ha ki kellene emelni egyet, akkor Dr. Tóth András: Értéknövelő ingatlanbefektetés című könyvét mondanám, ezt különösen érdekesnek tartottam. Jelenleg több könyvet is szeretnék elolvasni, a lista elején az Ingatlanos álmok című könyv áll.

Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?

A legnagyobb tanulság az volt, hogy a legidegesebb és legfrusztráltabb ember is kedvesen áll hozzád, hogyha kedvesen és türelmesen kommunikálsz vele.

Miért jelentkezzen hozzátok valaki?

Én mindenkinek javaslom ezt a munkahelyet, aki szeretne egy jó társaságban, felelősségteljesen dolgozni, aki szereti, ha emberekkel beszélgethet, akit érdekel az ingatlanpiac és aki a problémákat nem problémáknak látja, hanem megoldandó feladatoknak.

Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?

Azt gondolom, hogy nincs még egy olyan munkahely, ahol ilyen jó csapat tagja lehet valaki, miközben megreformálhatja az ingatlanpiacot. És ne felejtsük el, hogy itt mindenki szereti a csokit, a kávét és a pezsgőt, bármilyen sorrendben.
 

További cikkek a témában

Kapcsolódó állások
Kapcsolódó cégek