close
Vissza a blogra
Balogh Peter
január 13.
Álommelók

Aki barátságos környezetre vágyik és szereti kifejteni a gondolatait, a MiniCRM-nél megtalálja a helyét

Beszélgetés Noémivel, a cég egyik Account Managerével

Korábban tanácsadóként dolgozott a MiniCRM-nek, ahol rengeteg tapasztalatot szerzett. Amikor létrejött az új pozíció (Account manager), nagyon kecsegtetőnek tűnt a leírása, ezért úgy gondolta, próba szerencse: megmérettetti magát az új szerepben is. Az élet azt igazolta, jó döntés volt. Folyamatos tanulás várt rá és újból kilépett a komfortzónájából, ami már önmagában garantálta a fejlődést. Noémi, a cég egyik Account managere mesélt nekünk éményeiről és arról, mire számítson, aki a MiniCRM csapatához szeretne csatlakozni.

Milyen feladaton dolgozol jelenleg?

Jelenleg egy nagyon érdekes és bonyolult rendszer felépítésén dolgozom, ami stratégiai és technikai tudást is megkövetel. Minden héten adódik egy újabb kihívás a MiniCRM-nél és általában a kihívások megoldása a legnagyobb sikerélmény. Említett ügyfelem 2 teljesen különböző folyamatú céget szeretne vezetni a MiniCRM segítségével és párhuzamosan szeretne haladni mindkettővel. A célunk az, hogy növeljük mindkét cég profitját és ezzel egy időben csökkentsük az eddigi elpazarolt órák számát.

Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?

Általában egyénileg szoktam dolgozni, de természetesen mindig jól jön a csapattól kapott feedback, sokszor egy teljesen kívülálló személy inspirál új dolgok megvalósításában. Ha valaki valahol elakad, mindig ott vagyunk egymásnak. A módszer nagyjából minden ügyfélnél hasonló (persze mindig vannak eltérések, vagy akár kivételek). Először is azt szeretném megtudni, hogy kivel dolgozom, milyen típusú személyiség és szeretnék begyűjteni minden információt a vállalatról. Ezért mindenekelőtt egy részletes kutatást végzek. Első beszélgetésünk mindig arról szól, hogy meghatározzuk az ügyfél igényeit és célkitűzéseit, majd kisebb-nagyobb lépésekben haladva megvalósítjuk ezeket. Egy ügy nem lezárt addig, amíg az ügyfél nincs megelégedve a közös munkánk eredményével. :) Ami a körülményt illeti, március óta home office-ban vagyunk.

Mit csinálsz egy munkanapod során?

Egy munkanapom sem unalmas, minden nap új helyzetekkel találkozom. A napom legnagyobb részét a bevezetések teszik ki. Különböző vállalatoknak, különböző megoldásokat, testreszabott stratégiákat állítunk elő. Ez 30-60 perces megbeszéléseket igényel. Ezen kívül a már meglévő ügyfelek különféle problémáira keresünk megoldásokat. Az ügyfeleken kívül a csapattal is naponta beszélünk. Ha bármilyen kihívás/probléma adódik, közösen oldjuk meg azokat.

Milyen volt beilleszkedni a csapatba?

A pozícióváltásnál egyáltalán nem volt nehéz, hiszen a csapat zömét korábban is ismertem. Ha visszagondolok a céghez való belépésemre, akkor is ugyanezt mondanám. Mindenki nagyon barátságos, segítőkész, igazi baráti kör alakult ki.

Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?

Szerintem többé-kevésbé tudunk arról, ami a kulisszák mögött zajlik. Ezért is vannak cég-, és csapatszintű meetingek, ahol igyekszünk mindenkit beavatni abba, ami jelenleg zajlik, hogy közösen tudjunk gondolkodni, fejlődni.

Honnan érkeznek az ötletek?

Ez a legszebb része. :) Bárhonnan. Bárkitől. Mindig meghallgatják az ötleteket és ha úgy döntünk közösen, hogy megéri megpróbálni, akkor megpróbáljuk. Mindig is nagyon értékeltem ezt a mentalitást és hálás is vagyok érte.

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

A csapatot, a nyílt kommunikációt, az ötleteléseket és azt, hogy mindig kérhetsz segítséget.

Hogyan követed/vezeted a feladataidat?

Természetesen a MiniCRM-ben, lehet ezt máshogy is? :))

Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?

Szakmai szempontból a leghasznosabbak a következők voltak: Robert Cialdini - Influence: The Psychology of Persuasion, valamint David H. DeWolf - The Product Mindset: Succeed in the Digital Economy by Changing the Way Your Organization Thinks. Jelenleg Oshotól olvasok egy – nem szakmai – könyvet.

Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?

Számomra mindig nehéz volt feldolgozni, ha hibáztam, viszont a MiniCRM-nél megtanultam azt, hogy a hibák néha azért történnek, hogy tanuljunk belőlük és fejlődjünk a segítségükkel.

Miért jelentkezzen hozzátok valaki?

Ha valaki egy barátságos környezetre vágyik és szereti kifejteni a gondolatait, értékeli, ha meghallgatják és foglalkoznak is a gondolataival, szerintem itt a helye. Nincs vesztenivalója. :)

Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?

Elég szubjektív kérdés, hiszen ilyenkor mindenki az előző munkahelyéhez hasonlítja a céget. Számomra az nagyon fontos, hogy egy laptop segítségével bárhonnan dolgozhatok. Fontos, hogy elmondhatom a véleményemet és azt meg is hallgatják, és az is, hogy közel állnak hozzám a csapattársaim.

Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?

Csak környezetváltozást. Csak virtuálisan “találkozunk” a csapattagokkal, talán magányosabb így dolgozni, de kapunk támogatást és vannak különböző kezdeményezések – céges szervezésű és önszerveződő online programok – , amelyek célja ennek enyhítése. De természetesen a home office-nak is vannak szépségei és előnyei, számomra az egyik legfontosabb az időspórolás. Ezen kívül minden információt megtalálunk a rendszerünkben, nem okozott nehézséget az átállás.

Van valami, amit megtartotok majd a "karanténos" munkavégzésből a továbbiakban is?

A remote munkavégzés valószínűleg ezután is opció lesz. :)

 

További cikkek a témában

Kapcsolódó állások
Kapcsolódó cégek

Még keresed az álomállást?

Maradj naprakész a legújabb hírekkel és ajánlatokkal, iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig az elsők között értesülj róluk!

Add meg az e-mail címed