Vissza a blogra
Dreamjo.bs
4 perc
július 26.
Szerethető Munkahelyek

Az Employer Branding nyomában - Szerethető Munkahelyek Klubesemény

Mindenki álommunkaerő az álommunkahelyén. - A Szerethető Munkahelyek Klubeseményén a munkáltatói márkaépítés kihívásairól beszélgettünk. Az estén az Eisberg, a Roar, a Diageo, a Praktiker és az Adevinta Hungary példájából tanulhattunk.

Nincs rá budget? Mindenkié, ezért igazán senkié? A valódi értékek nincsenek a helyükön? Nincs igazán stratégia, hanem eseti és ötlet alapján csináljuk? A júniusi Szerethető Munkahelyek Klubeseményünk fókuszában az Employer Branding állt – trendekkel, pimasz buktatókkal, édes sikerekkel, izzasztó folyamatokkal, megannyi kihívással, de még annál is több naprakész, teljesen sallangmentes, holnaptól használható tudásmegosztással és gyakorlattal, baráti hangulatban.

Az eddigi legtudásintenzívebb és kontentdúsabb klubbon vagyunk túl, ahol nemesen kipasszíroztuk a témából, amit lehetett. Jócskán volt minőségi összetevő, összemixelés, variáció és bátorító vagy éppen új energiát adó löket munkahangulatra, tettkedvre, és tudásszomjra is!

Külön örömmel tölt el bennünket, hogy mindez a Diageo Bar-ban tudott megvalósulni. A Diageo egy nagyon inspiráló Szerethető Munkahely példakép – missziójukkal "Celebrating Life Every Day, Everywhere", Moms&Dads kismamákat és kispapákat reintegráló programjukkal, BESPIRITED játékos és energiabomba üzleti szimulációs versenyükkel frissdiplomásoknak egy olyan munkahelyet hoznak létre, ahol büszkék arra, hogy cégük sikerei azoknak az embereknek köszönhetően, akik nap mint nap erősítik őket, ahol olyan környezetet teremtenek, ahova büszkén jönnek be dolgozni minden reggel.

                  

A júniusi Szerethető Munkahelyek Klubesemény egy nagyon fontos gondolatra fűződött fel, miszerint mindenki álommunkaerő az álommunkahelyén. Eszerint munkáltatóként nincs más dolgunk, mint szerethetővé varázsolni a munkahelyünket, majd megmutatni azt a nagy közönségnek. Nem mondjuk, hogy ez könnyű, de az SZMD Klubban körvonalazódtak az elindulást segítő legfontosabb lépések, amelyek nem mellesleg jól alkalmazhatóak bármely szervezetben.

Gazsi Zoltán, az Eisberg salátaüzem vezetője nem ijed meg a vezetői kihívásoktól, ha munkáltatói márkát kell építenie. Vélhetően egy pszichológus veszett el benne, hiszen sem magát, sem a szervezetét nem rest fejleszteni. A siker mögött egy jó csapat áll, a jó csapat alapja pedig egy rátermett vezető. Gazsi Zoltán rátermettsége a nyitottságában rejlik. Szerinte nem kell félnünk a változásoktól, csupán alaposan meg kell szerveznünk azokat. És egy jó csapatért szinte bármit bevállalhatunk, hiszen az az Employer Branding legfontosabb elemeinek egyike.

                  

A közösség erejéről a Praktiker HR vezető helyettese, Szabó Ádám is tudna mesélni. Mesélt is, ráadásul igazán őszintén. Egy csőd-közeli állapot szülte a megújulás szükségességét, ami végül a munkavállalók felé fordulást eredményezte. Számos kutatás, workshop és fókuszcsoport állt mögöttük, mire megismerték a dolgozóik igazi igényeit. Ebből a történetből egy összetartó, családias csapat és egy Employer Branding stratégia is kialakulhatott, amit a #praktikercsalád-ra rákeresve is láthatunk.

                  

Végül most is egy panelbeszélgetéssel zárult az este, ahol az Employer Branding nagyágyúi, az Eisberg, a Praktiker, a Roar és Adevinta Hungary képviselői osztották meg velünk a tanulságos tapasztalataikat. Hálásan köszönjük, hogy készségesen és őszintén bemutatták a saját példáikat, amik más munkahelyeket is inspirálhatnak a munkáltatói márkájuk kiéptíésében.

                  

Az Employer Branding egy stratégia, aminek a felépítése több lépcsőből áll. A lépések közül nem érdemes kihagyni sem az analízist, sem a vezető(ség) szerepét, márpedig a gyakorlatban gyakran ezek szoktak elsőként elmaradozni. A munkáltatói márka felelősségét kár ide-oda passzolgatni a részlegek között, legjobb lenne összefogni és együttes erővel megalkotni azt. És ha azt sem tudjuk, hol kezdjük el és mit kommunikáljunk, akkor jusson eszünkbe a csapat, mert az Employer Branding mindenkié, aki része a szervezet életének.

Kíváncsi vagy a többi SZMD klubeseményre is? Itt megnézheted miről szólt az előző találkozó.


 

Sosem késő csatlakozni a Szerethető Munkhalyek közösségéhez. A díjért való nevezés továbbra is lokáció, cégméret és iparág független, és természetesen ingyenes. Ha van már DreamJo.bs cégprofiltok, akkor nincs más teendőtök, csak nevezni a versenyen. Nincs még cégprofiltok a DreamJo.bs oldalán? A regisztrációt és kitöltést elkezdhetitek itt

További cikkek a témában

Kapcsolódó állások
Kapcsolódó cégek