close
Vissza a blogra
Balogh Peter
január 13.
Álommelók

Az új kihívások új megközelítést követelnek - véli a MiniCRM Zrt. sales munkatársa

MiniCRM Zrt., Zsigrai Adrienn Senior sales representative

A Home office az utóbbi időben okozott új kihívásokat, de a MiniCRM-nél alapvetően törekszenek rá, hogy meg legyen a megfelelő belső kommunikáció azokról a dolgokról, amelyek őket is globálisan vagy akár egyénileg érintenek. Adrienn, a cég senior sales representative kollégája mesélt nekünk arról, hogyan tudta az otthoni munkavégzéssel is hozni azt az egész éves teljesítményszintet, ami a COVID-helyzet kezdetekor még talán elképzelhetetlen volt.

Milyen feladaton dolgozol jelenleg?

A komoly érdeklődőkkel egyeztetek, felmérem az üzleti problémáikat, megismerem az üzleti céljaikat és ezekhez igazítva megálmodok nekik egy saját MiniCRM rendszert, amit egy online prezentáció keretein belül megismertetek velük is, visszaigazoltatom a megoldást, hogy tudjam ők is látják benne a fejlődési lehetőséget, körbejárom, milyen akadályai lehetnek az előfizetésüknek, kezelem az észrevételeket és végül a befizetésig végigkísérem az útjukat.

Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?

Ösztönösen vegyítve a tanult módszerekkel, home office-ban jelen pillanatban, amit nem bánok mert sokkal nagyobb csönd és nyugalom van, ami kell a munka sokrétűsége és precizitás miatt.

Mit csinálsz egy munkanapod során?

Legfontosabb, hogy kész rendszer megoldásokat rakok össze és prezentálok, ezen kívül tanácsadásra időpontot egyeztetek, utánkövetem azokat az érdeklődőket, akiknek több idő kell a döntéshez, segítek a fizetések rendezésében az ügyfeleknek, naptármeghívókat küldök ki, újraaktiválok régi vesztett érdeklődőket, ajánlás kapcsán keresem meg a meglévő ügyfeleket, ügyfelek kérdéseire válszolok, reggeli meetingen veszek részt, pályázati ajánlatokat írok igény esetén, számlázom, ajánlatokat rögzítek, megrendeléseket rögzítek, DEMO előtti egyeztetéseket tartok, illetve akinél nem biztos a CRM igény, azokkal is külön egyeztetek.

Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?

Eredetileg Sales Supportnak jelentkeztem, majd pár hetet töltöttem ebben a pozícióban gyakorlásképp és utána átkerültem junior sales representative munkakörbe és haladtam felfelé.

Milyen volt beilleszkedni a csapatba?

Könnyű, mindenki nagyon nyitott, kedves, segítőkész. Szerencsére humorosak is és őszintén lehet a kollégákkal beszélni, így gyorsan ment a dolog.

Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?

A Home office az utóbbi időben okozott új kihívásokat, de alapvetően törekszenek rá, hogy meglegyen a megfelelő kommunikáció azokról a dolgokról, amik minket is globálisan vagy egyénileg érintenek.

Honnan érkeznek az ötletek?

A vezetőink törekednek fejleszteni magukat és minket is, így könyvekből, videókból, trainingekből hoznak újító ötleteket.

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

Azt, hogy kreatívnak kell lenni, mivel minden cégnek más egy picit a működése és a problémái, amire minden esetben ugyanazzal a rendszerrel, de más megközelítésből kell megoldást adnom.

Hogyan követed/vezeted a feladataidat?

MiniCRM-ben és Trello-ban vezetem a feladataimat, ezen kívül pedig Google alkalmazásokat is használok a napi munkavégzés során.

Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?

Jelen pillanatban nem olvasok semmit, mert szerencsére a Black Friday kampány miatt sok a munka és örülök, ha nem alszom el nap végén azonnal. :) Korábban a “Hatás - A befolyásolás pszichológiája” című könyv volt, ami számomra a leghasznosabbnak bizonyult.

Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?

Mindig vannak változások, de nem kell egyből megijedni tőlük, pozitívan kell fogadni, mert felesleges olyan dolgoktól tartani, amik aztán nagy eséllyel be sem következnek.

Miért jelentkezzen hozzátok valaki?

Mert ha itt valamit megígérnek, az úgy is lesz, nem érik az embert váratlan meglepetések.

Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?

Mert bárhonnan ugyanolyan hatékonyan tudom végezni a munkámat és megbíznak bennem a vezetőim, tudják, hogy teljesen mindegy, hogy számon kérnek vagy sem, minden esetben elvégzem azt, amit rám bíztak. Kölcsönös a bizalom, ezért működik a csapat ilyen jól.

Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?

Nem volt kiemelkedő változás, azt leszámítva, hogy most otthonról kell dolgoznunk, ami az emberi kapcsolatok minimalizálása miatt más, viszont a HR csapatunk egyedi módon kezelve ezt a helyzetet, olyan megoldásokat talált különböző játékok formájában, amilyennel még sehol sem találkoztam korábban :)

Van valami, amit megtartotok majd a "karanténos" munkavégzésből a továbbiakban is?

A home office lehetőségét biztosan.

Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt nehéz időszakból?

Arra, hogy a válság ellenére is tudtam hozni az éves tervemet, sőt november hónapban megdupláztam a havi kiírásomat.

További cikkek a témában

Kapcsolódó állások
Kapcsolódó cégek

Még keresed az álomállást?

Maradj naprakész a legújabb hírekkel és ajánlatokkal, iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig az elsők között értesülj róluk!

Add meg az e-mail címed