Barátságos és támogató atmoszféra, szabad home office és a kihívást jelentő feladatok- A 10 éves MiniCRM sikerének titka

Barátságos és támogató atmoszféra, szabad home office és a kihívást jelentő feladatok- A 10 éves MiniCRM sikerének titka
Árvai Barbara 2022.07.21 Szerethető Munkahelyek

Az idén 10 éves MiniCRM számos eredményt és mérföldkövet tudhat maga mögött és ami a legfontosabb, hogy egy fantasztikus csapatot építettek fel ez idő alatt. Milyen jelenleg náluk dolgozni? Minek köszönhetik a sikereiket? Mik a tervek a jövőre? Erről beszélgettünk velük!

 

Mekkora most a MiniCRM? Mennyien dolgoztok jelenleg a cégnél?


Az első félévben Magyarországon és Romániában is nagy fókuszt helyeztünk a toborzásra,
hogy egy jól felépített csapattal tudjunk dolgozni növekedési céljaink elérésén. Ennek
köszönhetően csapatunk már meghaladja a 90 főt.


Milyen ütemben bővül a cég? Milyen nyitott pozíciók vannak nálatok jelenleg?


Az elmúlt félévben nagyot nőttünk, kb. 40 új kolléga csatlakozott hozzánk. Ilyen mértékű
növekedést idén már nem tervezünk, de Customer Success területünket szeretnénk tovább
bővíteni Account manager, Helpdesk és IT tanácsadó kollégákkal.


Úgy tudjuk, hogy idén ünneplitek a 10. születésnapotokat. Terveztek ünneplést?


Így van, július 9-én 10 éves lett a MiniCRM Zrt.! Mindkét országban méltóképp megünnepeltük
ezt az alkalmat. Felidéztük az elmúlt 10 év legfontosabb mérföldköveit, díjaztuk azokat a
kollégákat, akik a legrégebb óta velünk vannak és azokat is, akik szakmai teljesítménye
kiemelkedőnek bizonyult az elmúlt évek során. Nemcsak a múltba tekintettünk vissza, hanem
meghatároztuk az előttünk álló időszak következő mérföldköveit is. Természetesen nincs
születésnap torta nélkül, így kénytelenek voltunk elfogyasztani egy hatalmas csoki tortát. :)
 

 

Mire vagytok a legbüszkébben ebben a 10 évben?


Büszkék vagyunk a növekedésre, amit elértünk az első 10 év során és a kollégáinkra, akikkel
ez lehetséges volt. Folyamatosan fejlődő termékünkkel több, mint 1800 vállalkozás napi
munkáját tudjuk segíteni. Büszkék vagyunk a díjakra, amiket eredményeink elésmeréseként
kaptunk, például, 2020-ban a Deloitte Fast 500 rangsorban az EMEA régió 3. leggyorsabban
növekvő magyar technológiai cége lettünk, idén pedig bekerültünk az 1000 leggyorsabban
növekvő európai cég közé a Financial Times rangsorolása szerint. Külön örömmel tölt el minket,
hogy tavaly már 2. alkalommal kaptuk meg a Szerethető Munkahelyek díjat.



Vannak olyan kollégáitok, akik a kezdetek óta veletek vannak?


Igen! 5 fős törzsgárdánk van. Egyikük a következőt válaszolta arra, hogy miért szeret itt
dolgozni: “Elsősorban azért dolgozom itt már 10 éve, mert olyan szoftvert fejleszthetünk, amire
a piacnak tényleg szüksége van, amit cégek használnak nap mint nap. A cég minden területén hozzáértő (szak)emberek dolgoznak, akik megosztják a tudásukat egymással. Csapaton belüli
hangulat nagyon jó, családias."


Milyenek jelenleg a mindennapok az irodában? Sikerült fenntartani a közösségi életet?


Jelenleg teljes mértékben a kollégáink dönthetik el, hogy honnan szeretnének dolgozni.
Vannak, akik rendszeresen bejárnak az irodába, vannak, akik havonta néhány alkalommal és
vannak, akik inkább a teljes home office-t preferálják. Az elmúlt időszakban egyre több
távmunkás kollégánk lett, így a MiniCRM-esek már jelen vannak például Szegeden, Pécsen és
Sárváron is. Felértékelődött annak a jelentősége, amikor valakivel személyesen is tudunk
találkozni az irodában. Jó látni, hogy a távmunkában dolgozó kollégáink is szívesen töltenek el
1-1 napot az irodában, sőt, arra is volt példa, hogy romániai csapatban dolgozó kollégák
töltöttek el néhány napot a budapesti irodánkban és fordítva.


Születésnapi rendezvényünk nagyon jó alkalom volt arra, hogy találkozzunk olyan kollégákkal
is, akikkel eddig csak online beszéltünk. Ezen kívül az egyes csapatokban is vannak
csapatépítő kezdeményezések, amelyek fenntartják a közösségi életet.


Szerintetek milyen hatással van a kollégákra, hogy rugalmasan kezelitek a helyzetet?
Befolyásolja a hatékonyságukat?


A dolgozói elégedettség felmérésünkből egyértelműen kiderül, hogy a kollégáink számára
nagyon fontos a rugalmasság. Hiszünk benne és az elmúlt években tapasztaltuk is, hogy
pozitívan hat a hatékonyságra, hogy lehetőséget adunk arra, a kollégáknak, hogy maguk
döntsenek a munkavégzés helyszínéről. Ez lehetővé teszi, hogy jól tudják menedzselni a
mindennapi életüket, időt spóroljanak és rengeteg stressztől is megkíméljék magukat.


Szerintetek mi a legvonzóbb a cégetekben?


A dolgozói elégedettség mérés alapján kollégáink a barátságos és támogató atmoszférát, a
rugalmasságot, a támogató vezetőket, a remek kollégákat, a szabad home office-t és a kihívást
jelentő feladatokat emelték ki.
Igyekszünk mindent megtenni mind vezetői, mind HR oldalon azért, hogy a kollégák valóban
biztonságos és inspiráló közegben tudjanak dolgozni, fejlődni és minél jobb eredményeket
elérni. A HR magas szintű belső szolgáltatást nyújt, amelynek egyik fő célja a kollégák
elégedettsége, legyen szó a jelöltélményről vagy a teljes munkavállalói életútról.

Mik a jövőbeli terveitek?


A legközelebbi előttünk álló mérföldkő, hogy 2000 vállalkozás használja elégedetten a
MiniCRM-et.

Örülünk, hogy szívesen dolgoznál itt!

Jelöld be pár kattintással a profilodon, hogy milyen területen és milyen szinten dolgoznál!

Állást hirdetnél?

Szeretnétek Ti is ilyen menő cégprofilokkal és álláshirdetésekkel megjelenni a DreamJo.bs oldalán?

Mutasd meg miért jó Nálatok dolgozni, majd találd meg velünk könnyen és gyorsan a hozzád legjobban illő kollégákat!

Állást keresel?

A DreamJo.bs más, mint a többi állásportál. Mi segítünk, hogy valóban olyan helyen találj munkát, amit bírni fogsz!

Még keresed az álomállásod? Segítünk megtalálni! Iratkozz fel hírlevelünkre: