A MiniCRM-et megkérdeztük arról, hogyan alakult az életük a 10. születésnapjuk óta. Mit tesznek folyamatosan azért, hogy a kollégák továbbra is velük tartsanak? Az alábbiakban megtudhatjátok!
Tavaly fontos mérföldkőhöz érkeztünk a cég történetében: 10. születésnapunkat ünnepeltük. Azóta is töretlenül megyünk előre, jelenleg több, mint 2000 vállalkozást segítünk CRM megoldásunkkal. Idei évünk olyan szempontból is különleges volt, hogy nem csak ügyfeleink száma, de számos kollégánk családja is bővült. Az eredmények elérése mellett azt is fontosnak tartjuk, hogy élhető munkahelyet teremtsünk kollégáink számára, ahol szívesen végzik feladataikat és magánéletükre is kellő idejük jut.
Rugalmasságunkat egyrészt kifejezzük a home office és távmunka lehetőség biztosításával. Mindannyian szemtanúi vagyunk annak, hogy a home office helyzete és megítélése sok változáson ment keresztül az elmúlt években. 2020-ban robbanásszerűen tört be a mi életünkbe is, ami eleinte sok esetben új kihívásokat jelentett kollégáink számára, majd ezeken túl lendülve, a mindennapjaink szerves részévé vált. Idővel számos vállalat kezde korlátozni, vagy megszüntetni a lehetőségét. Az elmúlt néhány hónapban is láthattuk ahogy nagyvállalatok sorra hívják vissza munkavállalóikat irodai munkavégzésre, azonban – főleg az IT szektorban – az is megfigyelhető, hogy a home office alapvető elvárás lett a munkavállalók körében.
Mi úgy döntöttünk, hogy továbbra is szeretnénk a kollégáink kezébe adni a döntést, hogy a számukra és adott élethelyzetüknek legmegfelelőbb opciót választhassák. Az elmúlt 3 évben különböző szokások alakultak ki: vannak kollégáink, akik napi rendszerességgel bejárnak az irodába, vannak, akik heti/havi néhány irodai napot találtak ideálisnak és természetesen vannak, akik teljes mértékben home office-ból dolgoznak, esetleg csak kivételes alkalmakkor járnak be az irodába. A működésünk lehetőséget teremt arra is, hogy az ország bármely részéről csatlakozzanak hozzánk kollégák és részmunkaidőben dolgozó munkatársaink is vannak.
Ez nem működhetne rendszerek, meghatározott folyamatok és napi/havi ritmus nélkül és természetesen a vállalati kultúránk nélkül, amelyben a vezetők megadják a bizalmat a kollégák felé, ők pedig vállalják a felelősséget az elvégzendő feladatokért.
Személyes csapatépítő, vagy tréning alkalmakkor lehetőséget biztosítunk a kollégáknak arra, hogy személyesen is találkozzanak egymással, de online események szervezésével is teszünk azért, hogy a kollégák jobban tudjanak egymással kapcsolódni és távmunkából dolgozók se érezzék elszigetelve magukat. A jó kapcsolatoknak hála, nem ritkák az önszerveződő online/offline programok sem. Idei évben az aktív csapatépítőn túl futóversenyen való részvétel támogatásával is ösztönöztük a csapatot a testmozgásra, amit szintén fontosnak tartunk, hisz képernyő előtt dolgozunk.
Fontosnak tartjuk, hogy a céget érintő mérföldkövek megünneplése mellett, a kollégáink életében történő mérföldköveket is elismerjük. Ennek egyik módja, hogy a kerek évfordulók esetében meglepetéssel köszönjük meg kollégáink munkáját. Ezen kívül a cégnél töltött idő szerint növekvő számú extra szabadságot adunk, hogy kellő idő jusson feltöltődésre.
Nem feledkezünk el a fontos magánéleti eseményekről sem. Extra szabadságot adunk házasságkötés alkalmából, az apákat pedig szintén plusz szabadnapokkal támogatjuk, hogy minél több időt tölthessenek el újszülött gyermekükkel. A legkisebb “miniknek” pelenkatortával is kedveskedünk, ami azon túl, hogy a szülők számára hasznos, játékot is rejt a kicsiknek. Nemcsak az újszülötteket és szüleiket lepjük meg, hanem a nagyobb gyermekek számára is minden évben hoz ajándékot a MiniCRM mikulása.
Ha szeretnél többet megtudni a cégről, vagy kíváncsi vagy, hogy vannak-e épp nyitott állásaik, akkor látogass el a cégprofiljukra!