Junior fejlesztői múlttal a háta mögött jelentkezett a céghez, majd bő egy évvel később sikeres Team Leader lett belőle. Zsolt, a MiniCRM Zrt. munkatársa ma már a Tech Support csapat tagjait mentorálja annak érdekében, hogy a kollégák minél hamarabb tudjanak reagálni az ügyfelek telefonos megkereséseire és rövidebb idő alatt tudjanak megoldani telefonon bejelentett hibákat.
Milyen feladaton dolgozol jelenleg?
Jelenleg azon dolgozom, hogy a Tech Support csapat minél hamarabb tudjon reagálni ügyfeleink telefonos megkereséseire és rövidebb idő alatt tudjuk megoldani a telefonon bejelentett hibákat.
Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?
Jelenleg a teljes MiniCRM Home office-ban dolgozik. Csapatvezetőként heti sprintekben dolgozunk, napi státusz meetinggel. A heti célokat a vezetőmmel (Chief Customer Officer ) egyeztetjük, a munkavégzésem a saját csapatommal történik. :) Természetesen segítségért bárkihez fordulhatok (akár saját vezető vagy más csapatok vezetői).
Mit csinálsz egy munkanapod során?
Minden reggelt egy Tech Support napi meetinggel indítunk. Itt megbeszéljük, ki mivel fog foglalkozni az adott napon, milyen kérdései / extra dolgai merültek fel, amire az adott napon megoldást kell találni és eddig nem járt(unk) sikerrel. Ezt követi egy Team Leader meeting, ahol az előző nap shippelt feladatokról státuszolunk, illetve az adott napi teendőinket /feladatainkat egyeztetjük, a felmerülő kérdéseket megbeszéljük. Ezután napom nagy részét Tech Supportos kollégáim segítésével töltöm. Emellett figyelem az aktuális napi statisztikákat, gondolkodom, milyen újításokat tudunk alkalmazni, hogy az adott értékeket növelni tudjuk csapat szinten, ezáltal növelve ügyfeleink elégedettségét és felhasználói élményét. Ezekkel kapcsolatban sokat egyeztek vezetőmmel, csapattársaimmal és a termék fejlesztésért felelős kollégákkal is.
Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?
Junior fejlesztői múlttal a hátam mögött jelentkeztem a MiniCRM-hez. Első körben még 2018 végén, amikor üzemeltetési tudással rendelkező Tech Support pozíció betöltésére kerestek kollégát. Sajnos első próbálkozásom sikertelen volt, az üzemeltetési tapasztalat hiánya miatt. :( Rá pár hónapra (2019 eleje) ismét jelentkeztem a pozícióra, mert már akkor nagyon szimpatikusnak tűnt a MiniCRM légköre és maga a termék. Ekkor a pozíció már üzemeltetési tapasztalat nélkül volt meghirdetve, mert időközben külön betöltésre került egy üzemeltető / DevOps pozíció, így már az én jelentkezésem is sikeres volt. 2019. februárjában csatlakoztam a csapathoz és bő 1 évvel később felkértek, hogy team leaderként vezessem a csapatot. Erre mind az újdonság, mind a fejlődési lehetőségek és a kihívások miatt kb. azonnal igent mondtam. :)
Milyen volt beilleszkedni a csapatba?
A beilleszkedést könnyűnek éreztem, pedig eléggé zárkózott személyiségnek tartottam akkor magamat. Mindenki kedves és támogató / segítő szándékú volt az első naptól kezdve. “Buta kérdés nincs” elvet követve ( amit már az első nap is többször hallottam) minden kérdésemet feltettem, amelyekre mindig nagy információtartalmú választ kaptam.
Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?
Mind korábban supportként, mind jelenleg team leaderként úgy érzem, a számomra szükséges módon belelátok a cég működésébe. Több közös meetingünk van csapat és céges szinten, ahol az adott terület által elvégzett feladatokat mutatjuk be egymásnak. Minden hónap elején tartunk Open Hourt, ahol a MiniCRM összes kollégája részt vesz. Ide megírhatjuk a felmerülő aktuális kérdéseinket (anonim módon! :) ) és a cég vezetői ezekre őszintén válaszolnak.
Honnan érkeznek az ötletek?
A cég alap szemléletének hála mindenhonnan is. :) Ügyfelektől, kollégáktól, csapattársaktól, vezetőktől... Az ötleteket meghallgatjuk, feldolgozzuk és amennyiben úgy látjuk, megfelelő értéket adhat számunkra vagy ügyfeleink számára, akkor kidolgozzuk azokat.
Mit szeretsz legjobban a munkádban?
A csapatmunkát, nyílt és direkt kommunikációt, őszinteséget, visszajelzéseket. Nagyra értékelem, hogy ha bármilyen kérdésem felmerül, tudni fogom kihez fordulhatok vele és azt is, hogy kielégítő választ fogok kapni! :)
Hogyan követed/vezeted a feladataidat?
Természetesen MiniCRM-et használunk mi is a cégnél. Segítségemre van a naptár szinkronizációnk, amivel könnyen nyomon tudom követni a megbeszéléseimet, így sosem kések el sehonnan. :)
Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?
“Buta kérdés nincs”, hibázni nem bűn. :)
Miért jelentkezzen hozzátok valaki?
Az inspiráló és támogató közösség miatt, ahol mindenki segíti és támogatja az újonnan belépő kollégát is az első naptól kezdve.
Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?
Ez elég szubjektív kérdés. :) Első körben magát a rugalmasságot tudnám kiemelni. Illetve megemlítendő még a sajátos “Mastery” rendszer, amiből munkatársunk akár több évre előre láthatja a számára elérhető tudásszintet és az ezzel járó fejlődési /továbblépési lehetőségeket.
Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?
Szerencsére a MiniCRM felhő alapú, így az egyetlen változást a munkavégzés helyszíne jelentette. :)
Van valami, amit megtartotok majd a "karanténos" munkavégzésből a továbbiakban is?
Biztos vagyok benne, hogy amennyiben lezárul a “jelenlegi időszak” megtartjuk az akár teljes remote lehetőséget is az irodai munkavégzés mellett.
Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt nehéz időszakból?
A cég példaértékű fejlődésére és bővülésére, illetve a support csapatunk (belső és külső) kommunikációjára és persze az eddig elért eredményeinkre is. :)