close
Vissza a blogra
Árvai Barbara
július 01.
Álommelók

Szeretik az édességet és mindenki kap egy becenevet- Ez a MediaSales csapata

A MediaSales egy olyan elsősorban digitális médiaügynökség, amely folyamatosan fejlesztett szaktudásával, tanácsadói és közvetítői munkájával hidat képez a médiatulajdonos cégek és a hirdető cégek között.

A MediaSales egy olyan elsősorban digitális médiaügynökség, amely folyamatosan fejlesztett szaktudásával, tanácsadói és közvetítői munkájával hidat képez a médiatulajdonos cégek és a hirdető cégek között. Természetesen számos PPC kampánymenedzser kolléga dolgozik náluk, közülük most Robival beszélgettünk a munkájáról,

Milyen feladaton dolgozol jelenleg?

Ügyfeleink PPC kampányait menedzselem. Performance kampányok esetén világosan látszik, hogy mekkora mértékben járul hozzá a fizetett hirdetés a teljes webshop sales eredményeihez.

Hogyan dolgozol?

Egyénileg dolgozom, de van lehetőség több területen és részfeladatban is csapatmunkára.

Mit csinálsz egy munkanapod során?

Google és Facebook Ads-ben átnézem a futó kampányokat. Időközi és záró riportokat készítek az online kampányaink eredményeiről. Kapcsolatot tartok az ügyfelekkel telefonon és videocall-ban. Részt veszek 1-1 interjún. Délután darts-ra dobálunk vagy forgatjuk a csocsóbábukat.

Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?

Gyakornokként kezdtem ~10 éve és lehetőség adódott egy nyitott pozícióra. Nagyon örültem a pozíciónak és hihetetlen milyen gyorsan szaladt el ennyi idő.

Milyen volt beilleszkedni a csapatba?

Könnyen beilleszkedtem. Nyitott, barátságos csapat dolgozik a cégnél. Közös reggelik, ebédek, rendezvények és a közvetlen hangulat segíti a gördülékeny beilleszkedést.

Mennyire látsz bele a cég működésébe?

A cégvezetők megfelelő mértékű traszparenciát biztosítanak. Nyílt és őszinte kommunikációval fordulnak felénk és mi is feléjük.

Honnan érkeznek az ötletek?

A cégvezetők és középvezetők is folyamatosan hoznak innovatív ötleteket. Emellett több alkalommal is előfordult, hogy egy új nézőpont és ötlet a gyakornokainktól érkezett.

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

A munkám eredményessége bizonyos kampánytípusok (performance kampányok) esetén világosan láttathatók: pl. mekkora mértékben járul hozzá a fizetett hirdetés a teljes webshop sales eredményeihez.

Hogyan követed/vezeted a feladataidat?

Több platform is a segítségemre van. Klasszikus határidőnaplót és Google Naptárat is használok, emellett Trellót is használunk napi szinten.

Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?

Leghasznosabb szakmai: Lévai Richárd - Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?
Most: podcastokat hallgatok, mert gyorsabban fogyasztható és hamarabb adaptálható a pillanatnyi szabályokhoz, változásokhoz.

Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?

Mindig van feljebb, de olykor érdemes arra is visszatekinteni, hogy eddig mit értünk el.

Miért jelentkezzen hozzátok valaki?

Izgalmas projektekben tud részt venni. Nagyszerű csapathoz csatlakozhat. Szeretjük az édességet. Mindenki kap becenevet. Megállás nélkül tudunk szóvicceket gyártani. Nálunk több munkafolyamatba is beleláthat, mint egy átlagos PPC kampánymanager. Jó fejek az ügyfeleink.

Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?

Sokkal tágabb nézőpontból lehet nálunk kampányokat építeni és menedzselni, mint más ügynökségeknél.

Ha van még valami, amit megosztanál a munkaköröd kapcsán akkor jelezd itt!

Konferenciákon részvétel. Egyetemen előadási lehetőség. Céges foci szerdánként.

Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?

Megtanultam videocall-on kapcsolatot tartani.

További cikkek a témában

Kapcsolódó állások
Kapcsolódó cégek