close
Vissza a blogra
Sipos Lilla
február 11.
Álommelók

Tréningek, szakmai konferenciák és workshopok - Az Adaptive Media csapatában mindig van lehetőség a tanulásra

Az Adaptive Media küldetése, hogy az online kiadványoknak magas színvonalú és hatékony képviseletet nyújtsanak a hirdetési piacon, így segítve őket a hirdetési bevételi stratégiájuk megvalósításában.

Az Adaptive Media küldetése, hogy az online kiadványoknak magas színvonalú és hatékony képviseletet nyújtsanak a hirdetési piacon, így segítve őket a hirdetési bevételi stratégiájuk megvalósításában. A hirdetők számára egységes és professzionális kiszolgálást biztosítanak már 15 éve, emellett olyan minőségi kiadványokat tesznek elérhetővé, amikkel öröm dolgozni. Mogyoró Piroska, ügyfélkapcsolati menedzserrel készített interjúnk segítségével tekinthetünk be a cég színfalai mögé.

Milyen feladaton dolgozol jelenleg?

Jelenleg több médiaügynökség dedikált kapcsolattarójaként, illetve több direkt hirdető ügyféllel dolgozok. Elsősorban online hirdetési ajánlatokkal segítem az ügyfelek digitális kampányait, vagyis olyan, a portfóliónkban elérhető lehetőségeket nyújtok számukra, melyek a kampánycéljaikat a leghatékonyabban támogatják. Emellett persze eseti jelleggel prezentációkat tartok számukra, illetve egy-egy nagyobb méretű kampány esetén közös megbeszélésen is egyeztetjük a gondolatainkat. 

Hogyan dolgozol?

Bár a csapaton belül mindenkinek megvannak a dedikált ügynökségei, hogy ki-kivel tartja a kapcsolatot, mégis csapatban dolgozunk. A home office ellenére is mindig számíthatunk a csapattársak, felettesek segítségére, így a csapat minden tagja egyaránt tisztában van a folyamatok aktuális állapotával.

Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?

Egy barátnőm ajánlotta, aki akkor már az Adaptive-nál dolgozott. Az állásinterjú is inkább egy kellemes beszélgetés volt, hamar meg tudtunk egyezni a részletekről, így nem is volt kérdés, hogy egymást keressük az Adaptive-val.

Milyen volt beilleszkedni a csapatba?

Mindenki nagyon segítőkész volt, sikerült hamar beilleszkednem. Az elején egy gyors alapozó tréninggel felkészítettek a szakmai keretekre, az egyes rendszerek és alapvető feladatok ismertetését pedig a kollégák felosztották egymás között, így ezek az alkalmak egyben szakmai és személyes ismerkedések is voltak.

Mennyire látsz bele a cég működésébe?

Minden számomra fontos dologról kapok információt, arról, hogy házon belül hol tartanak a dolgok, mik az elvárások, mindig tudom, hogy kihez kell fordulnom, vagy hova kell nyúlnom egy-egy kérdéses eset kapcsán.

Honnan érkeznek az ötletek?

Általában csapaton belülről, hiszen a napi operatív munka mellett mindenkinek megvan arra a lehetősége, hogy szakmai kereteken belül az őt érdeklő területtel foglalkoA beérkező emailekre válaszolok, telefonon egyeztetek a médiatervezőkkel, ha szükséges proaktív ajánlatokat készítek, különböző statisztikákat kérek le és elemzek. Gyakorlatilag nincs két egyforma napom és ez a változatosság egyben a folyamatos érdeklődésemet is fenntartja.

Közös ötletelésekkel is segítjük azt, hogy egy-egy elgondolás a felszínre kerüljön, sőt akár meg is valósulhasson.

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

Azt, hogy mindig vannak kihívások benne, a folyamatosan felmerülő ügyféligényekre minél egyedibb és jobb megoldást kell kitalálni, ez végsősoron változatossá teszi a munkámat.

Hogyan követed/vezeted a feladataidat?

Hagyományos módszert képviselek ebben, egy határidőnaplóban vezetem, hogy az adott napon épp milyen feladatok érkeztek, miket kell elintézni.

Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?

Mindenre van megoldás!

Miért jelentkezzen hozzátok valaki?

Szuper csapat vagyunk, egy második család szinte, ahol nemcsak a munkában számíthatunk a másikra. Emellett a szakma legújabb megoldásaival foglalkozunk, így aki nálunk dolgozik, biztos lehet abban, hogy első kézből tapasztalja meg az online marketing és média életének alakulását.

Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?

Egyrészt a családias légkör miatt, másrészt nálunk nincs olyan, hogy rossz megoldás.

Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?

A járvány előtt mindannyian egy irodában voltunk, ahol, ha eszedbe jutott valami, csak odafordultál a másikhoz. Meg kellett szoknunk, hogy a home office rendszerben ez kicsit másképp van, de szerencsére zökkenőmentesen át tudtunk állni és nem ment a hatékonyság rovására.

Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt nehéz időszakból?

Minden nehézség és a személyes találkozók elmaradása ellenére is szuper kapcsolatokat tudtunk kialakítani.

További cikkek a témában

Kapcsolódó állások
Kapcsolódó cégek