





GetSmart
A cégről
Történetünk
- 2015-12Elindult a vállalkozásunk!
- 2017-03Elkezdtünk importtal foglalkozni
- 2018-06Bevontuk a nagykereskedelmet és B2B relációt az üzletágak közé
- 2019Elértük az 5 fős létszámot!
- 2020Túléltük a Covid csapást ;)
- 2021Először bonyolítottunk több mint nettó 1 milliárdos forint forgalmat 1 év alatt
- 2023Átvészeltünk egy nagyon kemény kihívásokkal teli időszakot, amitől megerősödve építkezünk tovább!
- 2024Beköltöztünk a szép, tágas, modern új irodánkba, újabb csapattagokkal bővült a csapat
Ettől különleges a termékünk
Termékünkről
Online B2C és B2B kereskedelem
Technológiai eszközök széles skálájának kereskedelmét műveljük, lendületes, fiatalos módon! Webshopot üzemeltetünk, illetve IM csatornákon keresztül direktértékesítéssel foglalkozunk, import, export és helyi vetületben is értékesítünk! Minden héten megfordul nálunk rengeteg izgalmas termék a legújabb VR szemüvegektől kezdve luxi kávégépeken át a Playstation-ökig kb minden.
Az élet nálunk
Kétszavasok
- Átlag életkor?
- 30
- Mac vagy PC
- Is is! :)
- Nyakkendő vagy rövidnadrág?
- Nyakkendő soha!
Így képezzük a kollégákat
Volt akit külső mentorálással segítettünk, volt akit egy partner képzett heti rendszerességgel, volt aki heti 6 órát jogosítványt csinált munka mellett amire adtunk lehetőséget. Rugalmasan kezeljük!
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Írott formában létezik egy belső kommunikációs útmutatónk, amelyben rögzítjük hogy hogy szeretnénk ha a kollégák viszonyulnának egymáshoz, illetve kiemeljük a kultúra fontos elemeit. A cég kultúrúját úgy alakítottuk ki, hogy a vezető megközelíthető legyen, építünk az alulról érkező javaslatokra. A célunk a hatékony működés, ahol a létező legkevesebb "kötelező rossz"-szal kell foglalkozni. A munkaköröket a személyiségekhez igazítjuk, nem fordítva. Mindenkinek megkeressük az erősségeit, és törekszünk arra, hogy mindenki a munkája során azzal tudjon foglalkozni, amiben jó, és lehetőleg amit szeret is csinálni.
Az IT környezet mintájára a napunkat reggeli standuppal kezdjük, ahol mindenki felvázolja hogy mik az aznapi prioritások, illetve szükség esetén inputot kérünk egymástól és a vezetőtől. Kéthetente kötetlen formában összeülünk team meet-re ahol vezetői agenda mellett van lehetőség bármilyen témát bedobni. Negyedévente írásos formában is tudunk visszajelzést adni egymásnak és a vezetőnek is.
A segítőkészség és kommunikáció a legfontosabb, mert szinte minden nap szükség van arra, hogy segítsünk egymásnak, amit meg is teszünk. Nyílt, egyenes, őszinte párbeszédekre számíts, határozott keretekre és egyértelmű, teljesíthető elvásárokra, egy alapvetően életvidám, baráti hangulatú környezetben.
Péntekente előfordul, hogy bontunk egy sört, és egy kis zene társaságában megosztjuk a heti tapasztalatokat, illetve ha kell, ventilálunk is. :)
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
- Tágas
- Világos
- Fiatalos
- Modern
- Élettel teli
- Gyors a wifi
- Közel a belváros
- 1 perces sétával elérhetőek a tömegközlekedési eszközök
- Van egy jó menüs étterem, és sok más bolt a közelben 😁
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
A válasz: "Társaság? A flexibilitás, vagy talán az ingyen kávé? ez mind mehet! :D"
Zoli
Pénzügyminiszter
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Elsődlegesen: a kommunikáció!
Munka oldalról: Professzionalitás, hatékonyság, probléma megoldó képesség
Emberi oldalról: Humor, empátia, segítőkészség

Melyik híres ember lenne a cég?
Jim Carrey - Mókamester