I.T.C. Kft.
A cégről
Történetünk
- 1992Az I.T.C. Kft. megalakulása, az első ügyviteli szoftverünk a SZLA5B számlázó és készletnyilvántartó, valamint az INKA könyvelőprogramunk bevezetése. Ez jelentette az alapot ahhoz, hogy a magyar kis- és középvállalkozások adminisztrációját, pénzügyi működését egyszerűbbé és átláthatóbbá tegyük.
- 2004Az I.T.C. Kft. MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszere 2004.12.10. óta működik. Ezt a tanúsítványt azóta is évről-évre sikeresen újítjuk meg, bizonyítva, hogy a vállalkozás a szabvány elvárásainak megfelelően és hatékonyan működik.
- 2005A cég saját fejlesztésű ERP rendszerének, a CORRECT Ügyviteli Rendszernek a piacra dobása. Ez volt az a fordulópont, amikor egy olyan saját fejlesztésű szoftvert hoztunk létre, amely teljesen a hazai KKV-k igényeire épült. A Correct moduláris fejlesztései (pl. webáruház-integráció, pénztárgép kapcsolat, raktárkezelés) révén a rendszer országosan elterjedt, több száz vállalkozás választotta. Ez a korszak hozta meg a szélesebb ismertséget és a stabil ügyfélkört.
- 2015Megvettük és birtokba vettük a jelenleg is használatos irodaépületünket a Fő fasor 52. cím alatt, így a korábbi működéssel ellentétben most egy épületben, három különböző emeleten, de együtt van az egész csapat: kis és nagykereskedelmi informatikai eszközöket és kellékeket árusító boltunk, a szervizünk, a webes fejlesztő csapatunk és persze a Correct Vállalatirányítási Rendszer ügyfeleit kiszolgáló szoftverfejlesztő és support csapat.
- 2025Az I.T.C. Kft. sorozatban negyedik éve nyeri el a Dun & Bradstreet folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján minősített pénzügyileg stabil vállalkozás címét - ez évtől arany minősítéssel -, ami bizonyítja a cég hosszú távú megbízhatóságát. Ez a díj nem pusztán számok játéka – mögötte kemény munka, felelősségteljes üzletvezetés, transzparens működés és elkötelezettség áll. Mi abban hiszünk, hogy a stabilitás a bizalom alapja.
Ettől különleges a termékünk
Termékünkről
Correct Vállalatirányítási Rendszer
A Correct Vállalatirányítási Rendszer célja, hogy kis- és középvállalkozások számára nyújtson teljes körű, testreszabható adminisztrációs hátteret – beleértve a számlázást, készletkezelést, pénztárgépet, webáruház-integrációt és adatkezelést. Segít az üzleti folyamatok átláthatóvá tételében, időt takarít meg és csökkenti a hibalehetőségeket, így az ügyvezetők nyugodtan fókuszálhatnak a fejlődésre.
Céges értékek
Az élet nálunk
Generációs sokszínűség nálunk
Talán ekkor szerepeltünk a legmagasabb statisztikai létszámmal a KSH adataiban.
Itt még vannak olyan kollégáink, akik azóta már máshol építgetik karrierjüket, de látható a generációk közötti eltérés (a középen szereplő fiatalember az egyik kolléganőnk kisfia).
Jelenleg a legfiatalabb kollégánk 27, a legidősebb pedig 66 éves.
Mi így teszünk egy jobb világért
Kétszavasok
- Nyakkendő vagy rövidnadrág?
- nincs dresscode - érezd jól magad
- Sör, bor vagy tömény?
- Attól függ: pörkölthöz sör, hamburgerhez kóla, koccintáshoz házi pálinka
- Ebéd?
- a legjobb beszélgetések mindig a konyhában zajlanak
Így képezzük a kollégákat
Jelenleg nincs szervezett képzésünk, munkatársaink valóban önfejlesztés keretében szednek fel magukra plusz tudást. De nincs szigorúan megkövetelt, dobozosan keretezett munkaidőnk - amennyiben a választott kurzus a munkaidőben zajlik és nem állja útját halaszthatatlan probléma vagy megoldandó feladat, abban az esetben az oktatás felvehető munkaidőben is. Biztosítunk forrást a képzésekre, számos alkalommal vállalta át a cég a képzés, tanfolyam vagy online kurzus költségét és belső tudásmegosztást is alkalmazunk, ez leginkább a reggeli megbeszélések alkalmával valósul meg.
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Az I.T.C. Kft.-nél hisszük, hogy minden kolléga gondolata értékes, és közösen építjük a jövőt. Ezért az alábbi fórumok lehetőséget biztosítanak arra, hogy a munkatársak megoszthassák ötleteiket és véleményüket:
Csapatmeetingek – itt mindenki szót kap, és az új ötletek, problémák vagy fejlesztési javaslatok közösen kerülnek megvitatásra.
Közvetlen vezetői egyeztetések – nálunk nyitott ajtó politika működik, a kollégák bármikor fordulhatnak a vezetőséghez ötleteikkel.
Nálunk nemcsak a profit számít: fontos, hogy minden kolléga érezze, pozitív hatással van a cég jövőjére és a mindennapokra.
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
Irodánkat nem véletlenül a Fő fasor közepén alakítottuk ki: ez a hely egyszerre nyugodt és jól megközelíthető. Könnyen elérhető autóval, biciklivel és tömegközlekedéssel is, a környék pedig tele van árnyat adó fákkal és kényelmes parkolókkal.
Világos és barátságos - Az irodaterek nagy ablakokkal, természetes fénnyel telnek meg, amit klíma tesz kényelmessé a forróbb napokon is.
Közösség és nyugalom – Úgy alakítottuk ki a tereket, hogy egyszerre legyen lehetőség az együttműködésre és az elvonulásra: vannak közös, inspiráló helyiségek és külön szobák is a fókuszált munkához.
Kisbolt a sarkon – Folyamatosan megújuló termékkínálata miatt bármikor fordulhatunk a Maros Party Italdepóhoz - frissen sütött péktermékekkel, zöldséggel-gyümölccsel, meleg napokon fagyival, fáradtságunk esetén kávéval és gazdag csokiválasztékkal állnak rendelkezésünkre. Ideális távolságra az irodától.
Miért itt vagyunk, és nem máshol? Azért választottuk ezt a helyszínt, mert emberközeli, zöld környezetben van, ugyanakkor minden fontos közlekedési útvonal könnyen elérhető innen. Ez egy olyan hely, ahol szívesen töltjük a mindennapjainkat, és ahová jó érzés vendégeket hívni. A belső udvar nem csak fedett parkolót rejt - ez ad otthont a céges rendezvényeinknek, zavartalanul főzhetünk bográcsban pörköltet, játszhatunk le egy parti pingpong meccset, védett területen bicajozhatnak vagy labdázhatnak a munkatársak gyermekei.
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
Ha elmennék, a közös ebédek hiányoznának a legjobban. A kötetlen beszélgetések a konyhában, egy kávé vagy szóda mellett. A "kőreggelik". Az, hogy bármikor fordulhatok bármelyik kollégámhoz, mindenhonnan segítséget kapok. Hogy számíthatunk egymásra. Hogy ha elakadok a munkában, biztosan van olyan kollégám, amelyik ért ahhoz, amire éppen szükségem van. Az elégedett ügyfelek hálája. A biztonság érzete, hogy hónap elején meg fog érkezni a fizetésem.
Ági
Irodavezető
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Nálunk a legfontosabb, hogy jó emberi közegben dolgozzunk, ahol mindenki biztonságban érzi magát, és mer önmaga lenni.
Hiszünk abban, hogy a jókedv és a nevetés összetartja a csapatot, és a nehezebb napokat is könnyebbé teszi - kell hogy legyen humorérzéke a munkatársunknak és tudjon is vele élni. Fő tevékenységünk a szoftverfejlesztés - az a munkatárs, aki nem elég türelmes ahhoz az ügyfélhez, aki határozottan állítja, hogy az ő billentyűzetén a NumLockot mi kapcsoltuk ki távoli rájelentkezéssel, az nem való a csapatunkba... Attól lesz igazán emberközeli a munkánk, ha bele tudunk helyezkedni mások helyzetébe - néha elég, ha csak meghallgatjuk az ügyfelet, hiszen a vállalkozása logója alatt ő is csak egy ember: családdal, tragédiákkal, örömteli pillanatokkal a háta mögött. Fontos számunkra a nyitottság: kellenek az új ötletek, a más nézőpontok, a változásokra való igény, mert ettől fejlődünk együtt. Így a tökéletes jelölt számunkra nem a diplomával és egyéb végzettségi papírokkal dedikált szakember, hanem az, aki akkor is ember tud maradni, amikor éppen nem ért egyet a főnökkel, a munkatárssal vagy az ügyféllel.

Melyik híres ember lenne a cég?
Grabovsky - Túlélő