
KÉSZ România
A cégről
Történetünk
- 2001elindul a KÉSZ Romania Kolozsváron, egy 4 fős csapattal, mint a KÉSZ első külföldi leányvállalata
- 2005az első nagyvolumenű, komplex ipari épület kivitelezése
- 2006az akkor már 5 éves a KÉSZ Románia megnyeri az első közbeszerzéses projektjét
- 2007első bukaresti iroda megnyitása
- 2008az alkalmazottaink száma meghaladja az 50 főt
- 2011az újratervezés éve
- 2017központi székhelyünket a saját fejlesztésű, modern Hexagon Offices irodaházba költöztetjük
- 2018bevállaljuk és sikeresen kivitelezzük három, emblematikus műemlék reabilitációját
- 2020már 100+ fős csapattal büszkélkedhetünk
- 2023bővül az udvarhelyi csapatunk és új irodába költözik
- 2024az alkalmazottaink száma eléri 150 főt

Iroda cím
Calea Turzii 178k, Cluj-Napoca 400491, Romania, Hexagon OfficesEttől különleges a termékünk
Termékünkről
Építőipari szolgáltatások
A KÉSZ Románia kiemelkedő szerepet tölt be az építőiparban, teljes körű generálkivitelezői szolgáltatást nyújtva tervezéstől kezdve a kivitelezésig, beleértve az összes szakági tevékenységet is.
Elkötelezettek vagyunk a versenyképesség, az új piacok és az egyedi megoldások iránt. Ennek eredményeként ma már széleskörű épülettípusokat kivitelezünk, amelyek minden befektetői igénynek eleget tesznek.
Céges értékek
Az élet nálunk
Mi így teszünk egy jobb világért
Kétszavasok
- Legbüszkébb
- Szakmai elismerések, kiváló csapat, szaktudás
- Hobbi?
- Futás, bringázás, vitorlázás, motorozás, sízés
- Superpower?
- We build on knowledge
Így képezzük a kollégákat
Kulcsfontosságú számunkra, hogy szakmai konferenciákon, csoportos és egyéni képzéseken, nyelvtanfolyamokon és ágazatspecifikus programokon keresztül ösztönözzük kollégáink fejlődését.
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Részlegenként rendszeres meetingek, tereplátogatások, szakmai eszmecserék, éves céges értékelések és nyitott kommunikáció jellemzi működésünket. Az alkalmazottak tájékoztatását szolgáló gyűlések mellett az open door policy segíti a közvetlen kommunikációt. A vélemény és ötletdoboz állandóan elérhető, lehetővé téve a csapatnak, hogy hozzájáruljon a vállalati kultúra fejlődéséhez.
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
Az irodáink mindig kellemes és derűs légkört árasztanak! Ebben a munkaközösségben képtelenség szomorúnak lenni.
Nagyrabecsüljük az inspiráló, kényelmes és modern irodáink, mely korszerű technológiával van ellátva. Értékeljük, hogy minden részleg nyitott kommunikációra és az összedolgozásra törekszik. Van akitől tanácsot, véleményt, támogatást, illetve adott esetben szakmai segítségért fordulni.
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
A családias és mindig vidám hangulat, a közös ebédek és programok, a dinamizmus, a kérem és köszönöm, a szép napot, jó munkát és kellemes hétvégét!
Gyurka Anita
Irodavezető
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
A vállalati kultúránk alapja az együttműködés. Hisszük, hogy a szervezetünk értéke az őt alkotó emberekben rejlik, és közösen építjük ki azt a környezetet, ahol mindenki fejlődhet és sikeres lehet.
Ajánld az ismerőseidnek!
"Egy könyvelő annyi, mint két építésvezető...korban. "
Török László
Főkönyvelő
Szeretjük a részleteket
- Világos, tágas iroda
- Sok növény
- Színes gémkapcsok :)
- Mézes kávé
- Sósperec
- Telefonfülke
- Ping-Pong asztal
- Babzsákfotelek
- Kényelmes székek
Értékeink
- Egymásra alapozunk
- Nyitottak vagyunk az újra
- Nem bonyolítjuk a dolgokat
- Mindig jobbra törekszünk
- Megcsináljuk. Nem csak beszélünk róla...
Ami fontos számunkra
- Csapatszellem
- Dinamizmus
- Pozitivizmus
- Célorientáltság
- Szakértelem
- Következetesség
- Lelkesedés
- Hatékonyság
- Magabiztosság
- Minőség