



L&P Solutions
A cégről
Történetünk
- 2006A Scale Group részeként létrejön a Scale Solutions. Ügyfelek száma: 5
- 2007Első nemzetközi projektünk Kelet-Európában. Megoldásaink felhasználóinak száma: 5.000+
- 2009Első nemzetközi projektünk Nyugat-Európában. Projektek száma: 50+
- 2010Megalakul az L&P Solutions
- 2011Megnyitjuk bécsi irodánkat. Több mint 10 országban dolgoztunk már valamilyen projekten
- 2013Létrejön új, IT erőforrás kiszervezési üzletágunk. Megoldásaink felhasználóinak száma: 10.000+
- 2014Kiszervezett fejlesztési projektek,skill-pool erőforrás klaszter indítása.Közvetített szakértők:200+
- 2016Digitalizációs koncepciók és megoldások kidolgozása. Nettó árbevétel növekedés: 30%
- 2019Portfolióbővítés új iparágak bevonásával. Szakértői csapat létszáma: 70+
- 202010 éves évfordulóját ünnepli az L&P Solutions
- 2021Folyamatosan bővülő csapat, és szolgáltatás portfólió a Covid ellenére
Ettől különleges a termékünk
Termékünkről
Üzletfejlesztés és tanácsadás
Üzleti tudás
Tanácsadói tevékenységek stratégiaalkotástól kezdve, folyamatoptimalizáláson át termék- és szolgáltatásfejlesztésig.
Megoldások
Dobozos és zöldmezős rendszermegoldások tervezése, fejlesztése, bevezetése és támogatása.
Szakértelem
IT szakértők közvetítése projektmenedzsment, üzleti elemzés, architektúratervezés, fejlesztés és tesztelés területén.
Ügyfeleink
Céges értékek
Az élet nálunk
Kétszavasok
- Ebéd?
- Bármi, ami a Rubin-ban megtalálható ;)
- Superpower?
- A csapat sokszínűsége és elhivatottsága
- Sör, bor vagy tömény?
- Sör, bor ÉS tömény - munkaidőn kívül természetesen
Így képezzük a kollégákat
Egy jó informatikus nyugdíjig tanul:
💪Soft skill képzések
💪Coaching
💪Konferenciák
💪Belföldi és külföldi workshopok
💪Szakmai továbbképzés
💪Mentorprogram
💪Angol nyelvtanfolyam
💪Test Automation Engineer képzés
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Arra törekszünk, hogy kollégáink is aktívan részt vegyenek a céges kommunikációban. Kíváncsiak vagyunk a fejlesztési javaslatokra, ennek az elősegítésére évente két alkalommal is Fórumot szervezünk.
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
Az együtt eltöltött boldog percek, amikor sikerre visszük a cég stratégiáját, és persze az ügyfeleink öröme.
Kovács Tamás Bertalan
Head of PMO
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
😁 pozitivitás
🙂 nyitottság
🤝csapatjátékosság
✊ fejlődési igény
💥 dinamizmus
🏁 célorientáltság
🤩 lelkesedés
Így éltük meg... (COVID-19)
Így éltük meg... (COVID-19)
Egy közös BBQ-nál nincs jobb!
Együtt a GyermekLeukémia ellen
Az új normális
Az új normális
Az új normális
Az új normális
Karácsonyi adományozás :)
Adni jó! :)
Azt itteni munkában az a legjobb, hogy olyan feladataim vannak, amelyek egyszerre nyújtanak kihívást és élvezetet, miközben teljesen önmagamat adhatom
Szelecsényi Anna
Senior Business Analyst