Az Angloville Kft. meg szeretné változtatni a világ nyelvtanulási módszereit. Céljuk, hogy a nyelvtanulás legtermészetesebb módjait eljuttassák az emberekhez, miközben életre szóló élményt nyújtanak nekik. Egyedülálló lehetőséget teremtenek az angolul anyanyelvi szinten beszélők számára. Lehetőséget adnak, hogy utazzanak, világot lássanak, illetve megismerjék a helyi kultúrákat és embereket. Az alábbi cikkben Manuélával, a cég ügyfélkapcsolati és sales specialista munkatársával készített interjúnkat olvashatjátok el.
Milyen feladaton dolgozol jelenleg?
Az érdeklődőket látom el tudnivalókkal, illetve segítek nekik eldönteni, melyik programunk volna számukra a leghatékonyabb.
Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?
Alapvetően ez egy egyéni munkakör, de a munkaköröm szorosan összefügg a többi munkatárs tevékenységével, így gyakran tartjuk a kapcsolatot és egyeztetünk.
Mit csinálsz egy munkanapod során?
A nap nagy részében telefonon tartom a kapcsolatot az ügyfelekkel, segítek nekik a nyelvi programjaink közti eligazodásba, illetve hasznos tanácsokkal látom el őket a hatékony tanulásra vonatkozóan.
Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?
Éppen a Dreamjo.bs-on keresztül találtuk meg egymást. :)
Milyen volt beilleszkedni a csapatba?
Nagyon könnyű. A vezető és a kollégák is kedvesen, segítőkészen fogadtak, a támogatásuknak köszönhetően pedig nagyon gyorsan betanultam.
Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?
Minden szükséges információt megkapok ezzel kapcsolatban is, ha kérdés merül fel, tudunk egyeztetni.
Honnan érkeznek az ötletek?
Együtt szoktunk gondolkodni a csapattal az új lehetőségeken.
Mit szeretsz legjobban a munkádban?
Hogy sok érdekes embert ismerhetek meg, és támogathatom őket az angol nyelvi fejlesztésben.
Hogyan követed/vezeted a feladataidat?
Egy CRM rendszerben dolgozom, ahol hasznos jegyzeteket készíthetek, és jobban nyomon tudom követni a feladataimat.
Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?
Cialdini: Hatás, de közvetetten egyéb olvasmányok és a coaching tapasztalat is hasznosnak bizonyultak.
Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?
Rendkívül tanulságos és felelősségteljes feladat emberekkel foglalkozni.
Miért jelentkezzen hozzátok valaki?
Mert valóban hasznosítható tudást kapnak a hozzánk fordulók, így azt érezhetjük, hogy ténylegesen tudunk nekik segíteni.
Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?
Nagyon jó csapatunk van, és támogatjuk egymást.
Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?
Többet voltunk home office-ban, de a kapcsolattartást ez nem befolyásolta.
Van valami, amit megtartotok majd a "karanténos" munkavégzésből a továbbiakban is?
Rugalmasabban kezeljük a home office lehetőségét, de figyelünk a személyes kapcsolattartásra is.
Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt nehéz időszakból?
Hogy igyekeztünk azonnal és megfelelő módon reagálni a megváltozott körülményekre, és továbbra is keressük az új utakat, fejlődési lehetőségeket.