A Blue Colibri App az első magyar fejlesztésű elköteleződést, szervezeti tanulást és belső kommunikációt támogató felület. Nap mint nap azért dolgoznak, hogy erősítsék a munkavállalók elköteleződését azáltal, hogy egy olyan online platformot adnak a vállalatok kezébe, amely valós időben, hatékonyan és átláthatóan teremt lehetőséget a kétirányú kommunikációra. A cég egyik projektmenedzsere, Schőberl-Szoboszlai Dorottya válaszolt kérdéseinkre a munkájával kapcsolatban.
Milyen feladaton dolgozol jelenleg?
Rendszerbevezetéseken és marketing kommunikációs folyamatokon.
Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?
Legtöbbször egyénileg, de ha egy-egy feladat megkívánja a több szem többet lát alapelvet, akkor sokszor tartunk brainstormingot.
Mit csinálsz egy munkanapod során?
Tartom a kapcsolatot az ügyfeleimmel, valamint dolgozok a marketing kommunikációs folyamatainkon (content tervezés, marketing automatizáció, megjelenések/ kommunikációs anyagok megtervezése).
Milyen volt beilleszkedni a csapatba?
Nagyon könnyű, itt mindenki nyitott és befogadó. Mára már a második családommá vált.
Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?
Minden hónapban van egy "All staff" meeting, ahol az ügyvezetők és a csapatvezetők beszámolnak arról, hogy mi történt a cég életében és mi van kilátásban, mik a célok, úgyhogy mindenki átlátja a működést.
Honnan érkeznek az ötletek?
Brainstorming.
Mit szeretsz legjobban a munkádban?
A csapatot és, hogy egy kezdő vállalkozás növekedésében részt vehetek.
Hogyan követed/vezeted a feladataidat?
A saját technikámmal, mindenki a saját módszerével követheti feladatait.
Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?
Leghasznosabb: Motiváció 3.0 - Ösztönzés másképp Daniel H. Pink, most a Homo Deus - A holnap rövid története Yuval Noah Harari könyvét olvasom.
Miért jelentkezzen hozzátok valaki?
Mert rengeteget tanulhat és egy igazán összetartó, vidám csapat része lehet.
Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?
Mert megvalósíthatod az ötleteid és részese lehetsz egy vállalat növekedésének.
Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?
Az ügyfelekkel a személyes találkozók most már nagyon ritkán fordulnak elő, így az utazás nem veszi el a hasznos munkaidőt.
Van valami, amit megtartotok majd a "karanténos" munkavégzésből a továbbiakban is?
Mi eddig is szabadon oszthattuk be, hogy otthonról vagy bentről szeretnénk dolgozni, így nincs nagyon.
Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt nehéz időszakból?
Hogy abszolút pozitívan jött ki belőle a vállalatunk a kezdeti bizonytalanság ellenére.