Az Access4you munkatársai egy inkluzív, fenntartható és együttműködő társadalmi környezet kialakításáért dolgoznak. Feladatuknak az akadálymentesség előmozdítását tekintik, azáltal, hogy a szervezeteket hiteles és részletes, akadálymentességről szóló információ szolgáltatására, és az akadálymentesség fejlesztésére ösztönzik. Az International Business Development Managerként dolgozó Uracs Denis-szel beszélgettünk.
Milyen feladaton dolgozol jelenleg?
Nemzetközi cégeknek és épület tulajdonosoknak értékesítem a szolgáltatásainkat, ezen felül az értékesítő partnereinkkel való kapcsolatunkat menedzselem.
Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?
Bár home officera is van lehetőség, jobban szeretek az irodában dolgozni. Egy startup cégnél fontos, hogy mindenki képben legyen a körülötte zajló tevékenységekkel, folyamatokkal, így nem csak az ügyfelekkel tartom folyamatosan a kapcsolatot, hanem a csapattal is.
Mit csinálsz egy munkanapod során?
Egy munkanapom során online megbeszéléseken keresztül bemutatom a termékeinket, rendezvényeken képviselem a céget, árajánlatokat készítek, partnerségi szerződésekről tárgyalok, valamint külföldre is megyek tárgyalni.
Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?
LinkedIn-en keresztül jelentkeztem a pozícióra. Előző munkahelyemen elért kimagasló eredményeim, a nyelvtudásom és a személyiségem fontos tényezők lehettek abban, hogy felvegyenek.
Milyen volt beilleszkedni a csapatba?
Eszméletlen befogadó és pozitív csapattal van szerencsém együtt dolgozni, így elég természetes folyamat volt a beilleszkedés.
Mennyire látsz bele a cég működésébe?
A cég működésébe elég jól belelátok, az ügyvezető transzparens és minden fontos információt megoszt amiről tudnunk kell a munkánkhoz.
Honnan érkeznek az ötletek?
Az ötletek elsősorban a saját fejemből érkeznek, de sokat beszélgetünk a kollégákkal is és ritkán cikkek is inspirálnak.
Mit szeretsz legjobban a munkádban?
A mindennapi inspiráló környezetet, valamint, hogy egy startupról van szó, ahol akár napi szinten történik valami új fejlemény, nincs két egyforma nap.
Hogyan követed / vezeted a feladataidat?
CRM használatával követem a feladataimat.
Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?
“How to Win Friends and Influence People”, most pedig az "Extreme Ownership" című könyvet olvasom.
Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?
Egy startup működése, folyamatai.
Miért jelentkezzen hozzátok valaki?
Egy olyan prémium terméket kezdhetsz el értékesíteni, amely jó hatással is van a társadalmunkra, így nem csak a pénzért raksz bele energiát a munkádba, hanem közben egy jobb világért is dolgozhatsz.
Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?
Látom a lehetőségét, hogy egy globális cég lesz 2 éven belül, már komoly partnerekkel vannak szerződéseink. Nem mindennapi lehetőség egy olyan cégnél dolgozni, amelyiknél kitapasztalhatsz ilyen szintű növekedést.