close
înapoi la blog
Árvai Barbara
4 minut
04 mai
Lovable Jobs

Rugalmasság és változatosság- Ilyenek a mindennapok a Human Dialognál!

A Human Dialog civilszervezetek munkáját segítő szolgáltatásaiban 2002 óta hatékonyan egyesíti a legjobb hazai és európai civil kommunikációs és forrásteremtési hagyományokat, tapasztalatokat és tudást. A társadalmi célú kommunikáció hazai specialista ügynökségeként azért dolgoznak, hogy minél több magyar civilszervezet végezze kommunikációs és fundraising tevékenységét professzionálisan, tízezrek támogatásának köszönhetően pénzügyileg stabilan és függetlenül. Ebben kulcsfontosságú szerepe van az Ügyfélkapcsolati menedzser kollégáknak, akik napi szinten biztosítják a gördülékeny folyamatokat. Niki, a cég munkaatársa mesélt most nekünk a mindennapjairól.

 

Milyen feladaton dolgozol jelenleg?

Általánosságban: az ügyfelekkel való kapcsolattartás a fő feladatom, illetve házon belül összefogom a különböző feladatokat. Figyelek rá, hogy minden időben és megfelelően elkészüljön. Értékelem a korábbi kampányok eredményeit, és a leszűrt tanulságokat felhasználom a következő kampányok tervezéséhez. Egészen konkrétan pedig egy grafikusnak szóló brief lesz a következő feladatom. :)

Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?

Teljesen rugalmas munkaidőben dolgozom, alapvetően egyénileg, de az ügyfélmenedzser csapat részeként. Mivel többen vagyunk hasonló pozícióban, ezért ha kérdése van az embernek, akkor mindig van kihez fordulni, aki már találkozott ugyanazzal a helyzettel.

Mit csinálsz egy munkanapod során?

Azzal kezdem, hogy megnézem az e-maileket, és a napi feladataim listáját. Elég jól előre tervezhető, hogy melyik nap mit kell csinálni. Nagyjából 50-50%-ban vannak kreatívabb és emberközpontú feladatok (kapcsolattartás ügyfelekkel, szövegírókkal, grafikusokkal); illetve analitikus, elemzési feladatok (kampányok pénzügyi tervezése, eredmények kiértékelése). Mindkét terület fontos ebben a munkakörben.

Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?

Már korábban, évekkel ezelőtt dolgoztam a cégnél, így valójában visszatérő vagyok. A jó kapcsolatban megmaradt a céggel és így boldogan jöttem vissza, amikor lehetőség adódott rá.

Milyen volt beilleszkedni a csapatba?

Könnyű. Szerencsés vagyok, hogy egy ilyen nyitott, jó kedvű társaságba kerültem, ahol könnyű kijönni a munkatársakkal.

Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?

Úgy gondolom, hogy jól átlátom a cég működését. Ügyfélmenedzserként minden területhez kapcsolódni kell, enélkül nem is lehetne jól működni ebben a munkakörben.

Honnan érkeznek az ötletek?

Változó, sokszor maguktól az ügyfelektől jön egy ötlet, és nekünk ki kell találni, hogyan valósuljon meg. De az ellenkezője is sokszor előfordul, amikor mi találunk ki valamilyen újdonságot, és ezt kell bemutatnunk az ügyfeleknek.

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

A rugalmasságot és változatosságot.

Hogyan követed/vezeted a feladataidat?

Google naptárban vezetem a feladataimat, nekem bevált.

Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?

Nagyon fontos a tervezés! Egy jól összeszedett, következetes éves terv már több, mint félsiker. A megvalósítás már az egyszerűbb része a munkának.

Miért jelentkezzen hozzátok valaki?

Mert szeretne egy támogató közegben dolgozni és fejlődni.

Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?

Teljesen rugalmas a cég, mindenre próbálunk megoldást találni.

Van valami, amit megtartotok majd a "karanténos" munkavégzésből a továbbiakban is?

Home office lehetőség, teljesen szabadon. A megbeszéléseket is szinte csak online tartjuk, ezért sem kell bejönni az irodába.

Mai multe articole

Joburi similare
Companii asociate