Az ISYS-On Kft. üzleti megoldásaiknak alapját korszerű, piacvezető informatikai eszközök alkotják. Vállalatirányítás esetén ezt az amerikai QAD, üzleti intelligencia esetében pedig a svéd Qlik szoftver jelenti. Céljuk, hogy a cégek számára olyan magas színvonalú vállalatirányítási megoldást nyújtsanak, amely biztosítja ezen vállalatok versenyképes működését. Egy oktatásszervezőként dolgozó kolléga mutatta be nekünk a cégnél töltött mindennapjait.
Milyen feladaton dolgozol jelenleg?
A saját tudástárunkat fejlesztem, szervezem az új és a régi kollégák oktatásait. A nemzetközi vizsgákkal kapcsolatos ügyintézés és szervezői feladatok is nálam összpontosulnak.
Hogyan dolgozol (módszer, technika, helyszín, körülmény, csapatban vagy egyénileg)?
Az irodában dolgozom, így könnyebb naponta követni a kollégák fejlődését, és segíteni a felmerülő kérdésekben, illetve a szakmai vezetőkkel is gyorsabban tudunk egyeztetni a munkafolyamatok kapcsán.
Mit csinálsz egy munkanapod során?
Nyomon követem az oktatásokat, regisztrálom az oktatásokat a megfelelő rendszerben. Visszacsatolásokat gyűjtök a rendszerünkről, egyeztetek a szakmai vezetőkkel. Igyekszem fejleszteni a meglévő tudástárat, rendszert. Új eszközöket, módszereket is igyekszem beilleszteni a rendszerbe.
Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?
Egy állásportálon jelentkeztem a hirdetésre és egy többfordulós kiválasztási folyamatban végül engem választottak.
Milyen volt beilleszkedni a csapatba?
A csapat nyitottsága megkönnyítette a beilleszkedést, de oktatásszervezőként nekem is feladatom volt az munkatársak megismerése és munkakörömből adódóan feladatom is, hogy mielőbb megismerjem őket.
Mennyire látsz bele a cég működésébe (transzparencia)?
Pozíciómból adódóan szükséges, hogy átlássam a működést és a folyamatokat szinte teljes egészében és hogy tudjam mikor és kihez kell fordulnom egy aktuálisan megoldandó feladat kapcsán.
Honnan érkeznek az ötletek?
Inspirálnak a kollégák, mindig kérek tőlük visszajelzést és ezek alapján igyekszem változtatni, javítani amit szükséges. Korábbi tapasztalataimból is merítek, illetve az internet is a segítségemre van.
Mit szeretsz legjobban a munkádban?
Változatos, nagy a pörgés, sosem unatkozom, mindig vannak új kihívások és folyamatosan tudom használni a szervezői készségeim.
Hogyan követed/vezeted a feladataidat?
Ez rám van bízva, én felelek a területért, ezért a számomra legkézenfekvőbb megoldást használhatom.
Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, és mit olvasol most?
Pszichológia könyvek.
Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?
Fő az önállóság és kitartás.
Miért jelentkezzen hozzátok valaki?
Ha szeret kézben tartani mindent a saját területén, megoldásközpontú, szeret szervezni, önálló és kreatív, szívesen fejleszti a területét, nem veszíti szem elől a fő célt, ami a tudás management karbantartása és fejlesztése, akkor ez a neki való munkahely.
Szerinted miért jobb itt dolgozni, mint máshol?
Ez szubjektív, én a csapatot és a munkakört tartom fontosnak, itt mind a kettő megfelelő számomra.
Milyen változásokat hozott magával a rendkívüli helyzet a munkavégzésed kapcsán?
A csapat nagy része A és B héten felváltva dolgozik az irodában és Home office-ban, de az új kollégák az oktatások hatékonysága miatt az irodában dolgoznak.