Ő itt Adam Pacitti, aki különböző kisebb munkákat végzett mígnem elvesztette az állását 2012-ben. Több hónapnyi munkanélküliség után elhatározta, hogy valami drasztikus lépést kell tennie, ha munkát szeretne találni. Elhatározta, hogy utolsó 500 fontjából fizet egy hatalmas hirdetőtáblát, amin a saját magát fogja reklámozni és a weboldalát, amit erre a célra állított össze.
Viszont a hatalmas rizikó bejött, a plakát futótűzként terjedt a szociális média platformokon, ahol az emberek sorra osztották meg a képét, ennek eredményeként a kampány első hete során több tucat állásajánlatot kapott, és mellette több száz jókívánságokkal teli e-mailt. Végül a KEO Digital Media szerződtette, hogy gyártson számukra virális videókat, hiszen láttak a potenciált abban a fiatalemberben, aki ilyen hírverést volt képes kelteni. Pacitti stílusosan egy újabb óriásplakáttal köszönte meg az embereknek a sok segítséget, miután felvették.
Onnan Adam Anglia egyik legnagyobb szórakoztató internetes magazinjához került, a Whatculture.com-hoz, ahol, mint szerkesztő-műsorvezető felelt az oldal egyik YouTube csatornájáért. Pacittinek ma saját médiacége van, a Cultaholic.com, melynek az irodájában több mint egy tucatnyian dolgoznak, napi több videót gyártanak YouTube-ra és több mint 650 ezer feliratkozóval rendelkeznek.