close
back to the blog
Árvai Barbara
3 minute(s)
April 28
Lovable Workplaces

Tudod, mi a közös a Hilti és a Mastercard magyarországi vezetőjében, illetve Musimbe Dávid Dennis humoristában?

Az eSense Zrt. olyan embereket mutat be az “Én is call centeresként kezdtem” kampányában, akik telefonos értékesítőként indultak és azóta komoly sikereket értek el az élet valamely területén.

Senki nem vezérigazgatóként kezdi a pályafutását. Hanem például egy call centerben. Az eSense Zrt. olyan embereket  mutat be az “Én is call centeresként kezdtem” kampányában, akik telefonos értékesítőként indultak és azóta komoly sikereket értek el az élet valamely területén. 

Gondoltad volna?

Uzoni Balázs jelenleg 12 országért felel a Vodafone szolgáltatóközpontjában, Eölyüs Endre a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős vezetője, Musimbe Dávid Dennis pedig Magyarország egyik legnépszerűbb humoristája. Ami hihetetlen, hogy mindhárman call centeresként kezdtek, amire ráadásul még büszkék is, hiszen számos jó élménnyel és hasznos tapasztalattal gazdagodtak.

Call centeresből cégtulajdonos

Jakab Szabolcs, az eSense vezérigazgató-helyettese úgy tervezte, hogy ügyvéd lesz, azonban az élet közbeszólt, ami szerinte az egyik legjobb dolog volt, ami történhetett vele. Telefonos értékesítőként kezdett dolgozni az egyetem mellett, aztán pedig megalapította a saját call centeres cégét, ami ma az egyik legsikeresebb az országban.

“Amikor azt érzed, hogy megérkeztem”

Sokszor mondják, hogy akkor vagy jó helyen, ha már az első pillanattól kezdve úgy érzed: megérkeztél. Első call centeres munkahelyén pont ezt érezte Musimbe Dávid Dennis is, aki számos cégnél próbálta megtalálni a saját útját. A call centeresként eltöltött 7 év alatt elhatározta, hogy soha többet nem szeretne fix fizetésért dolgozni a jutalékrendszer miatt, ami nagyon motiváló volt számára.

Tényleg sokat lehet tanulni és keresni is

A fiatalok számára több szempontból is kitűnő lehetőség a karrierjük beindítására a call centeres munka, hiszen sok hasznos dolgot megtanulhatnak a jó kommunikációtól a konfliktuskezelésig és magas fizetést tudnak hazavinni, ha jól végzik a munkájukat.

Senki nem úgy ébred fel, hogy call centeresként akar dolgozni

Kinek ajánlott ez a munka? Igazából bárkinek, ha van benne szorgalom és kitartás, mert az értékesítés megtanulható. Természetesen a jó kommunikációs készség, a türelem és a közvetlen természet sem árt!

Az eSense kiváló hely ahhoz, hogy megismerkedj a szakma alapjaival, nyomj a Dolgoznék itt gombra a DreamJobs cégprofiljukon és értesítünk, ha elérhető náluk egy nyitott pozíció.

eSense cégprofil

More articles

Related jobs
Kapcsolódó cégek

Still looking for your dream job?

Subscribe to our newsletter and stay up to date with the latest news and offers!

Please provide your email address!