
CIB Bank
A cégről
Történetünk
- 1979-11Létrejön a CIB Bank Zrt. alapító elődje a Közép-európai Nemzetközi Bank Rt. (CIB)
- 2008-01A CIB Bank és az Inter-Európa Bank egyesül – CIB Bank Zrt. néven folytatjuk a tevékenységünket
- 2021Új, hosszú távú működési modell bevezetése a koronavírus-járványra reagálva

Iroda cím
Budapest, Petrezselyem u. 2-8, 1024 MagyarországEttől különleges a termékünk
Termékünkről
CIB Bank
A CIB Bankban olyan termékeken és szolgáltatásokon dolgozunk, amelyek megkönnyítik több mint 420 ezer ügyfelünk életét és pénzügyeit. Anyavállalatunk, az Intesa Sanpaolo támogatásával és a több, mint négy évtizedes tapasztalatunkkal járulunk hozzá az ügyfelek terveinek megvalósításához.
Céges értékek
Az élet nálunk
Kétszavasok
- Legbüszkébb
- A munkatársainkra!
- Ebéd?
- Együtt
- Superpower?
- CIB Spirit
Így képezzük a kollégákat
Mit találsz nálunk? Gyakornoki programok, digitális onboarding, szakmai napok, tehetségprogramok, innovatív "játékosított" tréningek, meetup-ok, podcast adások, online és offline képzések egyaránt!
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
A párbeszédben hiszünk, így rendszeresen megkérdezzük a kollégáink véleményét, tapasztalatát (elégedettség, sokszínűség, irodai költözés témákban). A munkatársi ötleteket nagyra értékeljük!
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
A szerethető, de ugyanakkor profi környezet, a munkatársak. A hangulat, ami különlegessé teszi a CIB-et. Az együttműködés és egymás tisztelete.
Szinai Ádám
Marketingkommunikáció és PR vezető
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Csapatjátékos, kooperatív, lelkes, céltudatos; nyitott a tanulásra és a folyamatos fejlődésre; jó problémamegoldó képesség, innovatív látásmód, kezdeményezőkészség.
Ajánld az ismerőseidnek!
Boldog szülinapot CIB Spirit!
10 éve olyan közvetlen és inspiráló közösséget építünk, amelyben az együttműködés és összetartás nem csak munkaidőben létezik. Amit megtalálsz nálunk: családbarát programok, sportrendezvények, csapatépítő programok, jótékonysági események és ez még nem minden!
Odafigyelünk munkatársainkra!
Az alapbér mellett teljesítmény bónuszt, évi 500 000 Ft-os cafetéria keretet biztosítunk, mely a hagyományos elemek mellett bölcsődei/óvodai költségekre és sport/kulturális eseményre szóló belépőjegy vásárlására is fordítható. Mindezeken felül kamatmentes lakáshitel, élet és balesetbiztosítás, gyermekek utáni iskolakezdési támogatás, kedvezményes lízing konstrukciók is a csomag részét képezik.
Elismerjük a teljesítményt
Nemcsak kiemelkedő értékesítőinket díjazzuk, hanem minden évben a legjobb háttértámogató kollégáink is reflektorfénybe kerülnek. Díjazzuk a legjobb csapatokat, vezetői példaképeket és számunkra természetes, hogy megünnepeljük azokat a kollégákat, akik 10-15-20-25-30-35 éves folyamatos munkaviszonnyal rendelkeznek. Természetesen a járványhelyzetben online rendezvényeken adtuk át a díjakat.
Az új normális
Így éltük meg... (COVID-19)
Családbarát vállalat vagyunk!
Womentoring -De mi is ez?
Célunk, hogy támogassuk a hölgy kollégáinkat a tudatos női karrierútról való gondolkodásban és segítsük a kismamák visszatérését. Zárt facebook oldalon tartjuk a kapcsolatot a szülési szabadságon lévő kollégáinkkal, belső állásbörzét tartunk a visszatérést tervező kismamáinknak, kommunikációs kampányokkal érzékenyítjük a vezetőinket, hogy nyitottak legyenek a kismamák visszavételére.