
Follow Marketing
A cégről
Történetünk
- 2017A cég 2017-ben alapult. Az első munkatársak között volt két jelenlegi tulajdonos, Baranyai Örs és Farkas Bálint. Kezdetekben még csak Instagram marketingre specializádott, innen tértünk át szépen lassan a teljes social media marketingre., Kezdetben kis “garázs cég” voltunk, egy kőbányai panellakás 8. emeletén volt az irodánk, éveken keresztül a nappaliból és a konyhából dolgoztunk.
- 2020Ahogy növekedett a csapat, kibéreltünk egy tetőtéri kis irodát Kőbányán, amit 2 éven keresztül használtunk.
- 2022-122022 végén jött egy lehetőség, hogy Bálint és Örs megvásárolja a Follow Marketing tulajdonjogát az előző tulajdonostól.
- 2023-012023 januárjától kezdődött a Follow Marketing új időszámítása. Ekkor csatlakozott hozzánk Pócs Bálint, aki minisztériumi pozícióját hagyta ott, hogy egy igazán nagy dolgot vigyünk véghez közösen.
- 2023-032023 márciusában még nem voltunk akkorák, hogy nagyobb irodára lett volna szükségünk , de volt egy álmunk így egy 150 nm-es helyiségbe költöztünk a kőbányai irodaházban. 2023 januárjában a céget 32 ügyféllel vettük át és 6 munkatárssal,egy év alatt elértük a 100 ügyfelet és már 20 munkatársunk volt.
- 2024-012024 elején elhatároztuk, hogy elköltözünk a Follow (jelenlegi) végleges főhadiszállására és elhagyjuk Kőbánya mesebeli vidékeit. Ide fogsz már Te is megérkezni, Óbudára.
Ettől különleges a termékünk
Termékünkről
Teljeskörű online marketing
Online marketing ügynökség vagyunk, komplex, többcsatornás marketingmegoldásokat kínálunk ügyfeleink számára. Meta, illetve Google Ads hirdetésekkel, social kommunikációval, hosszútávú marketingstratégia állítással foglalkozunk.
Ügyfeleink
Céges értékek
Az élet nálunk
Generációs sokszínűség nálunk
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Kétszavasok
- Sör, bor vagy tömény?
- Ilyen sorrendben!
- Ebéd?
- Ha Buda Gourmetbe mész hozz egy Zero Colat a Főnixnek!
- Mac vagy PC
- MAC!!!!!
Így képezzük a kollégákat
A betanítás a munkaidőd első pár hete lesz, kapsz egy mentort aki mindent megtanít, ügyfélkezeléstől a mosogatási szabályokig.
Minden héten 3 órát szánunk a továbbképzésekre, emellett havi egy egésznapos képzésen veszünk részt - mindezt a cég szervezésében, az irodában.
Évente többször van lehetőség hosszabb, külsős továbbképzésekre is. Szeretünk tanulni, és fejéődni.
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Minden hónapban kér egy fejlesztési lehetőséget minden alkalmazottól a vezetőség. Ez egészen a munkafolyamatok átalakításától az új kávégépig, bármi lehet. Fontosnak tartjuk, hogy egy olyan munkahelyen dolgozzunk, ahova szívesen járunk be, ahol mindenki jól- és otthon érzi magát.
Havonta lehetőség van egy tulajdonosi beszélgetés foglalására is, ahol a személyestől a szakmai témákig, mindent meg lehet beszélni a felsővezetőkkel. Persze a három muskétás ezen kívül is szívesen szisszent veled egy sört bármikor (szigorúan munkaidő után), hogy az élet kis- és nagydolgairól filozofáljunk.
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
Az iroda könnyen megközelíthető - busz, villamos, hév, hajó - csak válassz!
5 perc sétára nemcsak jó kajálda, de kínai, pad thai, Zing, Bamba, Vapiano, és kérdéses minőségű gyrosos is található.
Az iroda szép világos, van légkondi, be lehet hozni a kutyát, vannak külön szobák, kényelmes kanapék, babzsák, de ebédidőben a coworking lesz a kedvenc helyed.
Mi hiányozna, ha elmennék
"A csapat, a reggeli közös kávék, a brainstormingok, a csapatépítők. Az, hogy itt nem csak egy munkahelyet, de egy második családot is kaptam a hivatásom mellé.
Meg az ingyen kávé."
Kriszta Gyöngyösi
Projektmenedzser
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Őszinteség, nyitottság, proaktivitás. Vegyél részt a közös ötleteléseken és legyen véleményed. Nincs rossz válasz, nincs rossz kérdés.
Ha meg tudsz inni egy ültő helyben fél liter töményet azt is nagyon tudjuk értékelni.

Melyik híres ember lenne a cég?
Bud Spencer - Ütős
