close
slide image 1
slide image 2
slide image 3
slide image 4
slide image 5
1 / 5
Budapest, Tűzoltó u. 59, 1094 HungaryYour future career is international

Medicolink

Emberi erőforrás, HR |Budapest |Kisvállalat (< 50)
Jelenleg 0 állás található ennél a cégnél.
Értesülj állásainkról!Iratkozz fel és szólunk, ha itt új álláslehetőség nyílik.
A cégről

Történetünk

  • 2007-06Cégalapítás
  • 2007-10Első dán nyelvkurzus
  • 2009-01Nemzetközi toborzás kezdete
  • 2010-08Új iroda (és kávégép)
  • 2015-05Business model kiterjesztése - megszületett a Kube és a Clinics divízió
  • 2020-04Berendezkedés teljes otthoni munkára és egyéb digitális megoldások bevezetése.
  • 2023-07Felújítás, új hygge fogadótér
  • 2024-09Pénzügyi részlegünk önálló céggé nőtte ki magát

Ettől különleges a termékünk

Multikulti |Családias |HR |Dán nyelvoktatás |Integrációs program |Család központú |Hygge |Országokon átívelő |Személyre szabott

Termékünkről

Személyre szabott szolgáltatás az egész családnak


Az elmúlt 15 évben számos egészségügyi szakembert támogattunk, hogy megvalósíthassák céljaikat Skandináviában. Figyelmünk a jelölt és családja jólétére, sikerére összpontosít. A folyamat során megtaláljuk a megfelelő pozíciót a jelölt számára, intenzív nyelvtanfolyamot biztosítunk az egész családnak, valamint támogatjuk a jelölt és családja integrációját is az új országban.

Céges értékek

Családbarát
Sokszínű és Befogadó
Környezettudatos
Társadalmi felelősségvállalás
Home Office lehetőség
Egészségtudatos
Hibrid munkavégzés

Itt követhetsz minket

Szerethető Munkahelyek Díj 2017
Szerethető Munkahelyek Díj 2019
Szerethető Munkahelyek Díj 2023
Az élet nálunk

Mi így teszünk egy jobb világért

Ünnepeljük a mérföldköveket

Mi így teszünk egy jobb világért

Teszünk az egészségünkért

Mi így teszünk egy jobb világért

Házat építünk menhelyi kutyáknak

Mi így teszünk egy jobb világért

Fákat ültetünk!

Kétszavasok

Ebéd?
Együtt.
Legbüszkébb
Az összetartó kollégákra.
Csúszás vagy túlóra?
Rugalmas munkaidő és work-life balance.

Így képezzük a kollégákat

Rendszeresen veszünk részt online tréningeken, pl. Social Talent kurzusokon. Cégen belül is tartunk képzéseket egymásnak, és biztosítunk LinkedIn Learning és Skillshare hozzáférést. 2025-ben pedig a GINOP keretein belül IT, soft skill, és nyelvi képzéseket is szerveztünk.

Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?

Skandináv értékeket követve cégünk lapos szervezeti struktúra szerint működik. Ez lehetővé teszi a kollégák számára, hogy aktívan részt vegyenek egyes döntéshozatalokban és hatással legyenek környezetükre.

Ezt szeretjük a legjobban az irodában

A jó társaságot.

A növényeket.

A kávégépet.

A heti LEGO versenyeket.

A jó megközelíthetőséget.

A parkot az iroda mellett.

A világos és tágas szobákat.

Az étterem- és cukrászdaválasztékot a környéken.



Fotó az irodáról

Mi hiányozna, ha elmennék

A teljesen random és sokszor abszurd témák a közös ebédek közben, a pusztító szóviccek, a csapatDJ az irodában. A dán mentalitás és szokások.

Radó Bettina

Office Manager

Kedvenc tárgy az irodában

Tulajdonságok, amiket értékelünk

  • Megbízhatóság
  • Tisztelet
  • Őszinteség
  • Nyitottság
  • Flexibilitás

Ezek azok az értékek amelyek alapját képezik az irodai légkörnek és a munkánknak.

Melyik híres ember lenne a cég?

Melyik híres ember lenne a cég?

Emma Thompson - Empatikus

Csapatvideó

Csapatvideó

Ajánld az ismerőseidnek!

Elküldöm a linket

A munkahelyről

Kikkel fogsz együtt dolgozni?

  • Egy multikulti csapattal.

Fiú/lány arány?

  • 40-60.

Hogyan sétálunk a folyosón?

  • Cipőben, zokniban, mezítláb.

Dán nyelvkurzus a kollégáknak

Nisse - dán ünnepi csínymanó

Kedvenc digitális megoldásunk

Amellett, hogy online meg tudtuk oldani a megbeszéléseket, pénteki sörözéseket, és a kávészüneteket, még egy "silent disco"-t is bevezettünk, ahol közös lejátszási listáról hallgatunk zenét bent az irodában is, fülhallgatóval.
Neked ajánlott állások
Összes állás