close
slide image 1
slide image 2
1 / 2
Budapest, Bartók Béla út 77, 1114 MagyarországJó munka csak pozitív légkörben születhet

Vitarex Stúdió

Szoftverfejlesztés |Budapest |Kisvállalat (< 50)
Jelenleg 0 állás található ennél a cégnél.
Értesülj állásainkról!Iratkozz fel és szólunk, ha itt új álláslehetőség nyílik.
A cégről

Történetünk

  • 1996-12Megalakult a Vitarex Stúdió Kft.
  • 2000Megszületik a Stefánia Védőnői Nyilvántartó Rendszer
  • 2002PcaJob Foglalkozás-egészségügyi program elindítása
  • 2005Support tevékenység továbbfejlesztése, kibővítése a felhasználói tábor igényeinek megfelelően
  • 2007Stefánia mérföldkő: átléptük a 2000 felhasználót
  • 2007Két új szoftvert vezetünk be: receptnyomtató és kintlévőség kezelő programokat
  • 2010EN ISO 9001:2015 tanúsítvány bevezetése
  • 2012Okostelefon fejlesztés elindítása
  • 2016A Vitarex Kft. új, tágasabb, korszerűbb telephelyre költözött
  • 2018GDPR megfelelővé alakítottuk a folyamatainkat (GDPR akkreditáció)
  • 2018Iktató NET: egyszerűsített iktató program fejlesztése, piaci értékesítése
  • 2018Elindultak első kísérleti IoT projektjeink
  • 2020Innovációs tevékenységünk elősegítéséért hazai és nemzetközi pályázatokon indultunk - sikerrel
  • 2021A COVID ránk is hatott: bővítjük a termékeinket, EESZT integrációkkal foglalkozunk
  • 2021Nyilvántartó rendszert fejlesztünk egy nagy múltú, nemzetközi humanitárius szervezet számára
  • 2022Termék menedzsert keresünk meglévő termékeink és új ötleteink támogatására

Ettől különleges a termékünk

Folyamatosan tanulunk |Alkalmazkodunk a változásokhoz |Javítjuk a hibáinkat |Specializálódunk |Emlékszünk, honnan indultunk |Szeretjük a munkánkat

Termékünkről

Egyedi szoftverek komplex igények szerint


Cégünk több, mint 20 éve fejleszt szoftvereket a hazai piac számára egészségügyi programoktól, Android-alapú mobil alkalmazáson át az általános ügyviteli rendszerekig. Legismertebb termékünk a Stefánia Védőnői Nyilvántartó Rendszer, amely a védőnők napi munkáját segíti.

Céges értékek

Családbarát
Home Office lehetőség
Távmunka lehetőség
Nálunk a kor nem számít

Itt követhetsz minket

Az élet nálunk

Kétszavasok

Ebéd?
... közös reggelik is vannak.
Csúszás vagy túlóra?
Család.
Nemek aránya?
Ezen szeretnénk javítani.

Így képezzük a kollégákat

Online képzéseket biztosítunk célzott témák mentén. Az új munkatársaknak mentort biztosítunk, akihez kérdésekkel lehet fordulni.

Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?

A szervezet lapos, a kommunikáció közvetlen, így a döntéshozókat is bármivel meg lehet keresni. A cég vezetését érintő, illetve technológiai döntéseket tapasztalt munkatársakból álló csapatok hozzák.

Ezt szeretjük a legjobban az irodában

Mostanában leginkább azt, hogy találkozhatunk.

Fotó az irodáról

Mi hiányozna, ha elmennék

Értéket teremtünk a felhasználóknak. Mindenképpen pozitív élmény, amikor özönlöttek a visszajelzések, hogy "ez fantasztikus"!

Gulyás Gábor György

Project Manager

Kedvenc tárgy az irodában

Tulajdonságok, amiket értékelünk

  • önmenedzselés képessége
  • rendszerben gondolkodás
  • alkalmazkodás, rugalmasság
  • kommunikációs készség

Ajánld az ismerőseidnek!

Elküldöm a linket
Neked ajánlott állások
Összes állás

Még keresed az álomállást?

Maradj naprakész a legújabb hírekkel és ajánlatokkal, iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig az elsők között értesülj róluk!

Add meg az e-mail címed