A Bónusz Brigád csapata azon dolgozik mindennap, hogy partnereik és vevőik egymásra találjanak. Vásárlóiknak olyan felületet kínálnak, ahol szolgáltatások, utazások vagy termékek vásárlásával gyűjthetnek változatos élményeket. Náluk a választékban a határ a csillagos ég. Az elmúlt 8 évben Magyarország piacvezető vállalkozásai közé nőtték ki magukat. Vajon hogyan telik egy napjuk? A kérdésre Tóth Viktor, PPC Specialista válaszol:
Mit csinálsz egy munkanapod során?
Facebook hirdetéseken, Google ads hirdetéseken, keresőkifejezések optimalizálásán és riportok készítésén dolgozom. Manuálisan állítom be a kampányokat, de vannak automatizmusaink is.
Hogyan követed a feladataidat?
Vannak külön erre szánt megbeszélések, amikor összegezzük az eddigi feladatokat, illetve eltervezzük, hogy mit fogunk a csinálni a jövőben.
Átlátod a cég működését?
A munkámhoz szükséges összes adatot gond nélkül megkapom, belelátok folyamatokba és a működésbe.
Honnan érkezhetnek nálatok az ötletek?
A marketing csapat közösen szokott ötletelni, de bárkinek lehetnek külön egyéni javaslatai is, ezeket is megvitatjuk.
Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
Azt, hogy nagyon változatos és értéket teremthetek.
Mi volt a leghasznosabb szakmádba vágó könyv, amit olvastál?
Annak idején talán Gál Kristóf Adwords könyve volt a leghasznosabb.
És mit olvasol most?
Mostanában blogokat olvasok, legutóbb ezt a cikket: https://www.wordstream.com/blog/ws/2019/02/07/google-search-statistics
Mi a legnagyobb tanulság, amit a jelen munkahelyeden tanultál?
Hogy mindig érdemes több eshetőségre is felkészülni, illetve hogy mennyire fontos az, hogy minél több dolgot olvassunk ki az adatokból.
Hogyan kerültél a jelenlegi pozíciódba?
Álláshirdetésre jelentkeztem, mivel szimpatikusnak találtam a céget, a feladat pedig nagy kihívásnak ígérkezett.
Milyen volt beilleszkedni a csapatba?
Úgy érzem, teljes mértékben befogadtak. Nagyon fiatalos, lendületes a csapat.
Szerinted miért jelentkezzen hozzátok valaki?
Mert rengeteget lehet tanulni, nagyon jófej kollegák lesznek a társai, és sokat lehet nevetni.
Miért jobb itt dolgozni, mint máshol?
Mert egy olyan egyedi modellel ismerkedhet meg, amivel máshol nem, illetve nagyon izgalmas feladatokban vehet részt az, aki itt vállal munkát.
A Bónusz Brigád látogatóinak több mint fele utazás, wellness és kikapcsolódás tematikában keres az oldalon. Nem mindegy, hogy a felhasználók milyen gyorsan találnak rá a keresett tartalomra, így a legfontosabb igénye az online vásárlóknak az egyszerűség és a kényelem lett. Ki akar feleslegesen és hosszasan gépelni? Bizonyos, hogy mindenkivel megesett már, hogy rákeresett egy termékre vagy szolgáltatásra és a keresési eredményben egészen más, teljesen eltérő találat bosszantotta fel. Az ilyen jellegű csalódásoktól óv meg minket a Bónusz Brigád keresőmotorja, amely tavaly május óta könnyíti meg a userek keresési élményeit.
„Kollégáimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy a vásárlóink a lehető legjobban érezzék magukat vásárlás közben is, minél könnyebben megtalálják azt az élményt amire vágynak” – jegyezte meg Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
Egy innovatív, adatvezérelt keresőmotor az, amely összegyűjti a rendelkezésére álló felhasználói adatokat, megérti a felhasználó szándékát, és annak megfelelően párosítja a keresés kulcsszavait a találatokkal, biztosítva ezzel a minőségi szolgáltatások és élmények megtalálását. Eger vagy egér? Két eltérő kifejezés, azonban a Bónusz Brigád oldalán nem történhet meg, hogy keresés közben az egri szállások találatai közé beférkőznek a PC egér kínálatok, vagy akár egy Mickey egeres falmatrica.
Érdekel az ecommerce világa és szívesen részt vennél a legújabb fejlesztésekben, vagy azok tesztelésében? Kattints a Bónusz Brigád új, nyitott pozícióért!