close
slide image 1
Budapest, Bocskai út 77-79, 1113 MagyarországOlajozott fogaskerék a KKV-k életében.

"Balance" Kft.

Pénzügy, Könyvelés |Budapest |Kisvállalat (< 50)
Jelenleg 0 állás található ennél a cégnél.
Értesülj állásainkról!Iratkozz fel és szólunk, ha itt új álláslehetőség nyílik.
A cégről

Történetünk

  • 1990-06BALANCE Adó- és Ügyviteli Szolgáltató Kft. megalakulása
  • 2020-11Környezettudatosság kialakításának kezdete, papírmentes iroda kialakításának megindulása.
  • 2021-01Teljeskörű digitalizáció kialakításának megkezdése, innovatív megoldások alkalmazása.

Ettől különleges a termékünk

több mint 25 éve a piacon |Széles ügyfélkörrel rendelkezünk |A vezetőkkel közvetlen a kapcsolat |Az irodánk olyan, mint egy kis arborétum |A munkarendünk hibrid |Minden egyes kollegánk egyedi személyiség |Sok szabadidőt töltünk együtt |Kutyabarát hely vagyunk |Kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkezünk

Termékünkről

Könyvelés, könyvvizsgálat, bérszámfejtés, adó, számviteli és üzletviteli tanácsadás, cégátvilágítás.


Cégünk több mint negyed százada kezdte meg tevékenységét, és mára Buda egyik legnagyobb könyvelőirodájává nőtte ki magát.

Jelenleg több mint ötszáz társaság számára végzünk könyvelést, könyvvizsgálatot, bérszámfejtést, adó, számviteli és üzletviteli tanácsadást, vezénylünk le cégátvilágítást, átalakítást és átalakulást.

Könyvelés, Könyvvizsgálat, Bérszámfejtés, Adózási, számviteli és üzletviteli tanácsadás, Cégátvilágítások, átalakulások és átalakítások lebonyolítása

A számok mögött emberek állnak – ezért minden ügyfelünkre egyedileg szabott megoldásokkal reagálunk. Célunk, hogy partnereink pénzügyi biztonságban tudhassák magukat, hogy nyugodtan fókuszálhassanak arra, amihez a legjobban értenek: a saját üzletükre.

Kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkezünk, hiszen széles ügyfélkörünknek köszönhetően, valamennyi, a cégeket érintő kérdéssel találkoztunk már.

A kis könyvelő irodákkal szemben, nálunk nem minden feladatot egyvalaki végez, hanem az adott terület szakértője.

Termékvideó

Termékvideó

Céges értékek

Kutyabarát
Környezettudatos
Társadalmi felelősségvállalás
Home Office lehetőség
Távmunka lehetőség
Hibrid munkavégzés

Itt követhetsz minket

Szerethető Munkahelyek Díj 2025
Az élet nálunk

Mi így teszünk egy jobb világért

Nálunk a munka mellett az ember is számít. Fontos, hogy jól érezd magad a bőrödben – szó szerint is. • Társadalmi szerepvállalás: támogatjuk a Piros Orr Bohócdoktorokat és a Hospice Alapítványt. • Új hagyományunk, hogy karácsonykor a csapat szavazza meg, mely szervezetet támogasson az iroda. Tavaly a bohócdokik voltak a kedvencek, idén is a közösség dönt!

Kétszavasok

Hobbi?
Színház
Kedvenc dekor?
Virágok, na de a kedvenc az orchidea
Ebéd?
Már 11.30kor :)

Így képezzük a kollégákat

Mindenki kap időt és teret az önfejlesztésre, egymást is képezzük és rendszeresen megyünk együtt szakmai konferenciákra. Volt, hogy a tanultakat már másnap beépítettük a működésünkbe – ennyire gyorsan pörög nálunk az új tudás.

Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?

Nálunk tényleg számít, amit a kollégák gondolnak. Egy csapatként funkcionálunk.

Az ötletek nem a fiókban landolnak, hanem bekerülnek a közös áramlásba.

Rendszeres kötetlen beszélgetéseken, Anettel - HR-el évente kétszer + spontán az irodában, ahol bárki felhozhatja, mivel lehetne jobb a működés, a hangulat vagy épp a jövőnk.

A vezetőség pedig valóban reagál: az ötletek nem csak meghallgatásra kerülnek, hanem kísérletezünk, tesztelünk, beépítünk.

Szóval a Balance-ban nem csak egy munkahely, hanem itt tényleg alakítod a jövőt, amelynek, Te is szerves része vagy.

Ezt szeretjük a legjobban az irodában

Az irodánk olyan, mint egy kis arborétum – tele növényekkel, virágokkal, amit együtt gondozunk. Mindenki hoz valamit magával: egy új virágot, egy bögrét, egy ötletet a közös tér szebbé tételére. Kutyabarát hely vagyunk, így néha négylábú vendégek is felbukkannak. Ez is hozzájárul ahhoz, hogy jó itt lenni.

Fotó az irodáról

Mi hiányozna, ha elmennék

Sok dolgot feltudnék sorolni, ami hiányozna a munkahelyemről, de ami főként hiányozna az a kollégáim természete, ők mindig nagyon kedvesek, segítőkészek, empatikusak, illetve a vezetőség rugalmassága és bátorító gondolatai is nagyon hiányoznának. A közös reggelik, kávézások és sütizések nélkül is üresek lennének a napok.

Fontosnak tartom, hogy egy munkavállaló megbecsülve érezze magát a munkahelyén, ezt itt maximálisan így érzem.

Niki <3

Könyvelő

Kedvenc tárgy az irodában

Tulajdonságok, amiket értékelünk

Nálunk nem elég, ha valaki tudja a szakmát; mi tényleg egy csapat vagyunk. Hibrid munkavégzés ellenére folyamatos a kapcsolattartás közöttünk :) A humor, a türelem, segítőkészség és az egymásra figyelés az, ami összetart minket. Ha jó együtt dolgozni és együtt nevetni, akkor minden könnyebben megy.

Melyik híres ember lenne a cég?

Melyik híres ember lenne a cég?

Meryl Streep - Céltudatos

Ajánld az ismerőseidnek!

Elküldöm a linket

Közös szülinapi-névnapi reggelik

🎂 Kapcsolódások, apró hagyományok

• Havonta egyszer szülinap- és névnapi köszöntéseket az irodában

• A home office-ban dolgozókat sem hagyjuk ki: szeptemberben és decemberben őket is külön meglepjük a csapatépítéseken

• Évente kétszer „kötelező” csapatépítés - de mi szívesen megyünk

• Emellett pedig rendszeresen mozi, színház, kirándulás

• És van, hogy csak úgy spontán ülünk le egy kávéra, mert van idő, és van kedv is

❤️ Ami nekünk fontos

Nálunk a munka mellett az ember is számít. Fontos, hogy jól érezd magad a bőrödben – szó szerint is.

• Társadalmi szerepvállalás: támogatjuk a Piros Orr Bohócdoktorokat és a Hospice Alapítványt.

• Új hagyományunk, hogy karácsonykor a csapat szavazza meg, mely szervezetet támogasson az iroda. Tavaly a bohócdokik voltak a kedvencek, idén is a közösség dönt!

Kedvenc digitális megoldásunk

Papírmentesen dolgozunk!

Társadalmi szerepvállalás

Társadalmi szerepvállalás

Személyes jelenlét

"Karácsonyi cipősdoboz" kampányban való részvétel

Könyvelőfesztivál

Neked ajánlott állások
Összes állás