




Bluebird International Zrt.
A cégről
Történetünk
- 2001-10Alapítás: A Bluebird sztori 22 éve egy lakásirodában kezdődik.
- 2005-01Szolgáltatásunk bővül, T&M-en kívül már munkaerő-közvetítéssel is foglalkozunk.
- 2008-01Költözés: Mostantól egy olyan irodában dolgozunk, ami csak a miénk! 😊
- 2012-01Szolgáltatásainkkal kilépünk az osztrák piacra.
- 2012-09Elköltözünk Madách téri irodánkba, ahol még 11 évig tevékenykedünk.
- 2017-10Ebben az évben először átléptük a 30 fős csapatméretet a cégnél! 🌱😊
- 2021-01Csapatunk már 50 főre bővült, és egyre több madárka csatlakozik hozzánk! 🐦💙
- 2022-01Újabb ugrás: létszámunk eléri a 100 főt!
- 2023-03Új irodánk székhelye a H2O a Váci úton.
- 2023-04Most már az Egyesült Államokban is jelen vagyunk!
- 2024-012024 januárjától új lendületet kapott a csapat: Hradek Viktória CEO-ként csatlakozott hozzánk.
- 2025-092025-től Réfi Veronika Executive Owner-ként erősíti közösségünket.
Ettől különleges a termékünk
Termékünkről
IT Recruitment és IT Contracting
A Bluebird az IT-erőforrás piac specialistája. Célunk ügyfeleink számára a legmegfelelőbb IT szakemberek biztosítása.
Belső erőforrás igény esetén IT recruitment szolgáltatásunkkal segítünk megtalálni a legjobb munkatársakat, míg külső erőforrás igény esetén IT contracting keretében biztosítunk szakértőket, T&M alapon.
Így ügyfeleink rugalmasan és gyorsan juthatnak hozzá a szükséges tudáshoz és kapacitáshoz, a lehető legjobb szakemberek bevonásával.
Ügyfeleink
Céges értékek
Az élet nálunk
Generációs sokszínűség nálunk
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Kétszavasok
- Átlag életkor?
- 33
- Nemek aránya?
- Girl Power!
- Superpower?
- Csapatmunka
Így képezzük a kollégákat
Belső IT képzések, workshopok, tudásmegosztó alkalmak. Különböző IT témákban előadások, vezetői továbbképzések, konferenciák. Céges programok évközben és évi egy alkalommal csapatépítő.
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Éves teljesítményértékelés során mindenképp, továbbá észrevételeiket, ötleteiket jelezhetik közvetlenül a belső HR-es kollégának. Események, rendezvények előtt szavazást tartunk.
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
Irodánk a H2O irodaház első emeletén található, mely egy idén átadott vadonatúj épület kellemesen klimatizált irodákkal, tágas terekkel, sok zöld növénnyel és a tetőteraszon panorámás futópályával. A kutyás dolgozókra is gondoltak, hiszen a házikedvenc is behozható előzetes regisztrációt követően. A konyha és a közösségi tér az abszolút kedvencünk, itt töltjük leginkább a szüneteket.
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
A barátaim akiket itt ismertem meg, a jó hangulat, a csapatépítők és más közös események, a modern új irodánk, a bár 🥂 és a melegszendvicsezések. 😊
Kovács Ágota
Lead IT Recruitment Consultant
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Minden új kolléga felvételekor szem előtt tartjuk, hogy illik-e a meglévő csapatba. A lojalitás, rugalmasság, szorgalom, alázat a munka iránt legalább annyira fontos, mint a humorérzék és a türelem.
Ajánld az ismerőseidnek!
A munkahelyről
Mit esztek szívesen együtt?
Bármit. De főleg tortát, illetve közös reggeliket is szoktunk tartani. :)
Mit csináltok szívesen együtt munkaidőn kívül?
Mulatunk!
Szülinapoztok együtt az irodában?
Hogyne! Havonta ünneplünk.
Értékeink
- Megbízhatóság 🔏
- Gyorsaság ▶▶
- Szakmai tudás 📔
- Megoldásfókusz ✔
- Rugalmasság 🧘
- Hatékonyság📈
- Csapatmunka 🙌
- Ügyfél-központúság 📌
- Kreativitás 🎨
- Őszinte kommunikáció🙂