




Clarity Consulting Kft.
A cégről
Történetünk
- 2001Megalakulásunk, 23 fővel
- 2005Költözés saját irodaházunkba
- 2006Első 1 Mrd HUF árbevétel
- 2008Termék fejlesztéseink elindulnak
- 2010Szervezeti átalakulás: kompetencia központok megalakulnak
- 2012Már 50 fős a csapatunk
- 2014Első külföldi üzletfejlesztési sikerek
- 2016Sikeres GINOP pályázat; Szegedi iroda nyitása ; IT Business Awards díj elnyerése; Innovációs labor
- 2017Erősödő külföldi üzletfejlesztések: Kuwait, Dubai, Egyiptom
- 202120 évesek lettünk; 1,5Mrd+ HUF árbevételt értünk el; már 70+ fős a csapatunk
- 2022AI alapú termékfejlesztés; vezetőfejlesztés és Talent Program, stabil növekedés
- 2023Belső üzletfejlesztési program elindítása, Szerethető Munkahely díj elnyerése
- 2025Új ügyvezetés; termékcsapatok, EU-s projektek
Iroda cím
Budapest, Erzsébet királyné útja 29b, 1145 MagyarországEttől különleges a termékünk
Termékünkről
Üzleti és informatikai tanácsadás, IT megoldások
Célunk ügyfeleink sikerességének növelése működési folyamataik és a piacon elérhető innovatív technológiai megoldások együttes alakításával. Tevékenységünk megvalósítás és eredmény orientált, hiszen tisztában vagyunk vele, hogy ügyfeleink számára kizárólag az üzleti eredményeket produkáló, sikeresen bevezetett megoldások és a gyakorlatban is végrehajtható javaslatok jelentenek valódi értéket.
Ügyfeleink
Céges értékek
Az élet nálunk
Generációs sokszínűség nálunk
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Kétszavasok
- Hobbi?
- jégkorong, gombászat, falmászás, tortasütés, zenélés
- Legbüszkébb
- a közösen elért eredményekre, fejlődésre, csapatra
- Superpower?
- röntgenlátás, térhajlítás, szuper sebesség
Így képezzük a kollégákat
Negyedévente egy belső, szakmai tudásmegosztó fórumot (fél napos) és évente 4-6 szakmai és soft skill tréninget (1-3 napos) biztosítunk a kollégáink számára. Külső, egyéni képzéseket is finanszírozunk.
Mentorprogram működtetésével támogatjuk junior kollégáink szakmai fejlődését.
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
- CC meetingek: negyedéves all-staff meetingek
- KK meetingek: havi rendszerességű meetingek szervezeti egységenként
- HR workshopok: megvalósítandó HR akciókba bevonjuk a kollégákat (pl. TÉR szempontrendszer felállítása)
- HR fogadóóra: igény szerint
- CC Box: anonim ötlet- és panaszláda szervezeti működést érintően
- Éves elégedettségi felmérés: kieső eredmények alapján tervezzük a következő éves HR akciókat
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
- jó hangulat és humor az irodaépületben, kiemelten a kávégépek környékén
- bármikor besétálhatunk a felsővezetéshez is: az ajtók mindig nyitva állnak
- meglátogatnak minket a kollégák négylábú családtagjai
- van egy kreatív babzsák szobánk a brainstorminghoz :-)
- ki tudunk kapcsolódni meetingek között: csocsó, darts és sakktábla adott
- korlátlan kávé, üdítő, gyümölcs, sós és édes nassolnivalónk van
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
A Clarity közössége, ami igazán színessé teszi a hétköznapokat. Ez számomra nem csak egy munkahely, hanem egy összetartó, egymás tapasztalataira, támogatására épülő szakmai és egyben baráti társaság. Ilyen élményt ritkán ad egy munkahely.
Pálvölgyi Eszter
Junior tanácsadó
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Hét kiemelt értékünk: bizalom és felelősség, szakmaiság és minőség, nyitottság és fejlődés, csapatszellem, integritás (etika, őszinteség), rugalmasság, proaktivitás.
+1: Humor! Értjük, és szeretjük is!
Ajánld az ismerőseidnek!
"Ha a Clarity egy film lenne..." kihívás: A Gyűrűk Ura, Agymanók és a Mission: Impossible (de nálunk a teljesítés sikeres 😉).
Vivi, Norbi, Bálint és Ivett
Tanácsadó kollégák

