

Clarity Consulting Kft.
A cégről
Történetünk
- 2001Megalakulásunk, 23 fővel
- 2002ISO minősítés megszerzése
- 2005Költözés saját irodaházunkba
- 2006Első 1 Mrd HUF árbevétel
- 2008Termék fejlesztéseink elindulnak
- 2010Szervezeti átalakulás: kompetencia központok megalakulnak
- 2012Már 50 fős a csapatunk
- 2014Első külföldi üzletfejlesztési sikerek
- 2016Sikeres GINOP pályázat; Szegedi iroda nyitása ; IT Business Awards díj elnyerése; Innovációs labor
- 2017Erősödő külföldi üzletfejlesztések: Kuwait, Dubai, Egyiptom
- 2020Már 60 fős a csapatunk
- 202120 évesek lettünk; 1,5Mrd+ HUF árbevételt értünk el; már 70+ fős a csapatunk
- 2022AI alapú termékfejlesztés; vezetőfejlesztés és Talent Program, stabil növekedés
- 2023Belső üzletfejlesztési program elindítása, Szerethető Munkahely díj elnyerése

Iroda cím
Budapest, Erzsébet királyné útja 29b, 1145 MagyarországEttől különleges a termékünk
Termékünkről
Üzleti és informatikai tanácsadás, IT megoldások
Célunk ügyfeleink sikerességének növelése működési folyamataik és a piacon elérhető innovatív technológiai megoldások együttes alakításával. Tevékenységünk megvalósítás és eredmény orientált, hiszen tisztában vagyunk vele, hogy ügyfeleink számára kizárólag az üzleti eredményeket produkáló, sikeresen bevezetett megoldások és a gyakorlatban is végrehajtható javaslatok jelentenek valódi értéket.
Ügyfeleink
Céges értékek
Az élet nálunk
Mi így teszünk egy jobb világért
Mi így teszünk egy jobb világért
Kétszavasok
- Hobbi?
- jégkorong, fotózás, falmászás, tortasütés, zenélés
- Legbüszkébb
- a közösen elért eredményekre, fejlődésre, csapatra
- Superpower?
- röntgenlátás, térhajlítás, szuper sebesség
Így képezzük a kollégákat
Havonta egy belső, szakmai tudásmegosztó fórumot (fél napos) és évente 4-6 szakmai és soft skill tréninget (1-3 napos) biztosítunk a kollégáink számára. Külső, egyéni képzéseket is finanszírozunk.
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
- CC meetingek: negyedéves all-staff meetingek
- KK meetingek: havi rendszerességű meetingek szervezeti egységenként
- HR workshopok: megvalósítandó HR akciókba bevonjuk a kollégákat (pl. TÉR szempontrendszer felállítása)
- HR fogadóóra: igény szerint
- CC Box: anonim ötlet- és panaszláda szervezeti működést érintően
- Éves elégedettségi felmérés: kieső eredmények alapján tervezzük a következő éves HR akciókat
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
- jó hangulat és humor az irodaépületben, kiemelten a kávégépek környékén
- bármikor besétálhatunk a felsővezetéshez is: az ajtók mindig nyitva állnak
- meglátogatnak minket a kollégák négylábú családtagjai
- van egy kreatív babzsák szobánk a brainstorminghoz :-)
- ki tudunk kapcsolódni meetingek között: csocsó, darts és sakktábla adott
- korlátlan kávé, üdítő, gyümölcs, sós és édes nassolnivalónk van
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
A társaság, a közös sztorik, az inside joke-ok...működésünk támogatja, hogy akár életre szóló szakmai és baráti kapcsolatok is kialakulhassanak.
Bencsik Ildikó
Senior tanácsadó
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Hét kiemelt értékünk: bizalom és felelősség, szakmaiság és minőség, nyitottság és fejlődés, csapatszellem, integritás (etika, őszinteség), rugalmasság, proaktivitás.
+1: Humor! Értjük, és szeretjük is!