





Dentsu Hungary
A cégről
Történetünk
- 1992Alapítás éve
- 2010Fejlődésünk töretlen, számos vezető világmárkával dolgozunk
- 2025Folyamatosan bővülünk, lehet, hogy épp veled?
Iroda cím
Budapest, Kacsa u. 15, 1027 HungaryEttől különleges a termékünk
Termékünkről
Kommunikációs ügynökségi hálózat
A Dentsu Hungary egy nemzetközi, vezető kommunikációs ügynökségi hálózata része. Magyarországon hozzánk tartozik a dentsu, a Carat és a Dentsu Creative (volt kirowski és Isobar). Szolgáltatásaink a stratégiaalkotástól kezdve a digitális kreatívok kivitelezésén át, a médiatervezésig és vásárlásig, a teljes körű márkamenedzsmentig és piacelemzésig terjednek.
A budapesti irodánkban jelenleg több, mint 150 kolléga dolgozik, a dentsu márkán belül a média területek (ügyfélkapcsolat, PPC, Programmatic, Display, Adat, Out of Home, Média vásárlás, Investment), és az üzlet támogató funkciók (HR, pénzügy, IT, operáció) működnek.
Elismerések, amikre büszkék vagyunk:
- Green Pledge
- Felelős foglalkoztató
- Sokszínűségi Karta aláíró
Ügyfeleink
Céges értékek
Az élet nálunk
Generációs sokszínűség nálunk
A Dentsu Diversity Discourse eseményeken nem ritka látvány, hogy Baby Boomerek, Gen X-ek, Y-ok és Z-k egy asztalnál ülnek – nem csak kávézni, hanem beszélgetni, kérdezni, vitázni, és ami talán a legfontosabb: tanulni egymástól. Mert hisszük, hogy a generációs sokszínűség nem akadály, hanem egy szuper lehetőség arra, hogy új nézőpontokat ismerjünk meg, és közösen építsünk valami igazán jót.
A különböző korosztályok más-más tapasztalatokat hoznak, másképp gondolkodnak, másképp kommunikálnak – és ez így van jól. A Diversity Discourse pont ezt a sokféleséget ünnepli: teret ad a nyitott párbeszédnek, ahol mindenki hangja számít. Mert ha nyitottan állunk egymáshoz, a különbségek nem elválasztanak, hanem összekötnek.
Generációs sokszínűség nálunk
A dentsunál nemcsak a kampányaink kreatívak, hanem az utánpótlás-neveléshez is van egyedi szemléletünk. Hiszünk benne, hogy a generációs sokszínűség nem kihívás, hanem lehetőség – ezért nálunk a Baby Boomerektől a Z generációig mindenki aktívan részt vesz a közös gondolkodásban. Más tapasztalatok, más nézőpontok, de ugyanaz a cél: fejlődni, tanulni, és értéket teremteni.
Az utánpótlás nálunk nem formalitás, hanem valódi befektetés a jövőbe. Gimnazistáknak pályaorientációs alkalmakat szervezünk, lelkes kollégáink gyakran adnak órákat főiskolákon/egyetemeken, és ott van a Dentsu Digital Open, utánpótlás nevelő programunk, ahol a diákok nemcsak tanulnak, hanem versenyeznek is. A legjobbak gyakornokként csatlakoznak hozzánk – és nem, nem kávéfőzőként, hanem valódi projekteken dolgozva. ☕🚀
Célunk, hogy minden generáció megtalálja nálunk a helyét – legyen szó első kampányról vagy évtizedes tapasztalatról. A jövőt közösen építjük, egymástól tanulva, egymást támogatva. Mert a sokféleség nemcsak színesít, hanem előre is visz.
Generációs sokszínűség nálunk
A dentsunál komolyan vesszük a generációs sokszínűséget – és nem csak HR-es szempontból. A csapatban 20-tól 58 éves korig minden életkor képviselteti magát, az átlagéletkor pedig 35 év. Ez nemcsak színesebbé teszi a közös munkát, hanem valódi értéket is teremt: más tapasztalatok, más nézőpontok, de közös célok.
A gyakornoki programunk különösen erős: jelenleg 26 gyakornok dolgozik nálunk, ami a teljes cégcsoport létszámának közel 20%-át jelenti. Ők nem csak tanulnak, hanem aktívan hozzájárulnak a projektekhez – és közben mentorálást is kapnak.
A regionális mentoring programunk mindenki számára nyitott, nem számít, hogy valaki épp most kezdte a pályáját vagy már évtizedes tapasztalattal rendelkezik. A jelentkezők érdeklődési körük alapján kapnak nemzetközi mentort, akivel rendszeresen konzultálhatnak, fejlődhetnek, és új perspektívákat ismerhetnek meg.
Nálunk a generációk nem külön utakon járnak, hanem egymást támogatva haladnak előre. Mert hisszük, hogy a tudás nem kor kérdése – hanem megosztásé.
Generációs sokszínűség nálunk
A dentsu-nál hisszük, hogy a sokszínűség nem csak szivárványos Excel-táblákban mutat jól, hanem a konyhában, a meetingeken és a Slack-üzenetekben is. Ezért csatlakoztunk a Sokszínűségi Kartához, mert szerintünk a munkahely akkor igazán ütős, ha van benne Z-generációs mémgyáros, Y-os multitask-nindzsa, X-es tapasztalatguru és Baby Boomer bölcsességmester is – néha egy Zoom-hívásban, néha egy liftben, néha egy kávéért folytatott harcban.
A Karta aláírásával nem csak pipáltunk egy HR-checklistát, hanem vállaltuk, hogy tiszteletben tartjuk az egyenlő bánásmódot, és aktívan építjük a befogadó, generációkon átívelő szervezeti kultúrát. Mert nálunk nem ciki, ha valaki még emlékszik a floppyra – sőt, lehet, hogy ő a legjobb mentorod!
A generációs sokszínűség nem csak trend – nálunk ez a napi működés része. A dentsu-nál minden korosztály számít, és mindenki hoz valamit az asztalra: tapasztalatot, friss nézőpontot, vagy épp egy jó sztorit a '90-es évekből.
Szóval ha nálunk jársz, ne lepődj meg, ha a gyakornok tanítja meg a vezetőt TikTokozni – és közben együtt dolgoznak egy kampányon, ami tényleg mindenkit megszólít.
Generációs sokszínűség nálunk
A dentsunál workshopot szerveztünk Z generációs gyakornokainknak, hogy első kézből értsük meg: mitől lesz egy munkahely számukra igazán jó. Őszintén beszéltek rugalmasságról, értelmes munkáról, visszajelzésekről és vezetői stílusról. A gondolataikat összevetettük más generációk igényeivel, és megmutattuk vezetőinknek, hol vannak különbségek – és hogyan lehet ezeket jól kezelni.
Az eredmény? Több megértés, jobb vezetés, és egy munkahely, ahol minden generáció megtalálja a helyét.
Ez az infografika a közös gondolkodásunk lenyomata – mert a generációs sokszínűség nem kihívás, hanem lehetőség.
Mi így teszünk egy jobb világért
Kétszavasok
- Csúszás vagy túlóra?
- Ügynökség...
- Nyakkendő vagy rövidnadrág?
- Rövidnadrág
- Bringa, BKV vagy autó?
- A sorrend: BKV, Bringa, Autó
Így képezzük a kollégákat
Lehetőséget biztosítunk kollégáinknak a folyamatos kísérletezésre, önfejlesztésre. A rengeteg nemzetközi és helyi tréning mellett belső coach-unk, mentálhigiéniés szakemberünk van. Minden hónapban belső szakmai képzések zajlanak (MindBridge program) és havi egy soft skill képzés garantált!
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Munkatársaink lelkesedése és kimagasló teljesítménye a sikeres fejlődésünk alapja. Folyamatosan gyűjtjük a munkavállalói ötleteket, nem csak éves egy felmérésünk van. A rendszer sikerességéről az is árulkodik, hogy rengeteg juttatásunk és programunk a munkavállalóinktól jövő kezdeményezésből valósult meg. Van külön Leaders Forum-unk és számtalan egyéb fórum a munkavállalóinknak - pl. minden céges esemény után megkérdezzük, hogy tudnánk mégjobbá tenni őket.
Ezt szeretjük a legjobban az irodában
Kiváló megközelíthetőséggel és parkolási lehetőséggel, világos, egyterű irodában dolgozunk, de van lehetőség elvonulni is. Van egy tágas étkezőnk, KV-zónk és agilis terünk a workshopokra és ügyféltakákkozókra.
Fotó az irodáról
Mi hiányozna, ha elmennék
Erről a Digital Open utánpótlás programunkat elvégzett, már a szervezet különböző szinjein tevékenykedő kollégáink mesélnek egy, a HVG-ben megjelent cikkben. Katt ide!
Orsi, Bea, Ági, Dávid
Volt gyakornokaink
Kedvenc tárgy az irodában
Tulajdonságok, amiket értékelünk
- Szakmai elhivatottság
- Jó kommunikációs képesség
- Proaktív, kezdeményező, megoldás-orientált hozzáállás
- Csapatban való aktív együttműködés

Melyik híres ember lenne a cég?
Keanu Reeves - High-Tech
Ajánld az ismerőseidnek!
Szeretünk bringázni
balatoni csapatépítős chill
You shall pass...
Egy külön fala van a díjainknak
Lakd be a teret! - expert szint
Nálunk folyamatos a mozi a gangon :)
Szeretjük ezt a tárgyalót
Dedikált karrier oldalunk van
Ezt kapja minden újbelépő
Konyha - a közösségi élet egyik központja
Csapatéptő pool-party
Négylábú munkatársaink
Saját DJ-vel csapatjuk a bulit
Egy jó bringa meghajlítja a teret
Jót tenni menő – és mi ezt komolyan is gondoljuk!
A dentsunál nem csak kampányokat építünk, hanem közösségeket is. Évente kétszer vért adunk a Vöröskereszttel, karácsonykor családokat támogatunk, az állatok világnapján pedig menhelyeket segítünk adományokkal. Emellett folyamatosan ott vagyunk három fantasztikus alapítvány mögött – legyen szó beteg gyerekekről, hátrányos helyzetű fiatalokról vagy gazdira váró kutyákról. A One Day for Change napunkon idén a Názáret Idősek Otthonát varázsoltuk újjá. Mert szerintünk a társadalmi felelősségvállalás nem csak egy szép szó – hanem egy közös ügy.
Feel Good – mert a jóllét nem extra, hanem alap!
A dentsunál komolyan vesszük, hogy jól érezd magad a bőrödben – nem csak munka után, hanem közben is. A Feel Good programunk egész évben gondoskodik rólad: van nálunk masszázs a feszültebb napokra, közös reggelik, nyári fagyizás, nőnapi köszöntés, egy chill zóna könyvekkel és afterwork Dentsu Bar a felhőtlen lazuláshoz.
Tavasszal és ősszel pedig még rá is teszünk egy lapáttal: április a Wellbeing Month, október pedig a Mental Wellbeing Month. Ilyenkor extra programokkal töltjük fel a naptárat – például volt már zeneterápiás örömzenélés, ahol mindenki szabadon kipróbálhatta magát hangszereken, meseterápiás workshop, ahol a belső erőnket fedeztük fel, és tibeti belső jóga, ami testet-lelket átmozgatott.




