
Ügyfélkezelési megoldás sikeres vállalatoknak
MiniCRM
Missziónk
Innovatív, jól kidolgozott termékeket készítünk, amelyekkel a vállalkozások képesek több ügyfelet kiszolgálni.
Termékünkről
MiniCRM
A MiniCRM egy felhő alapú rendszer, amely megoldást szolgáltat sikeres magyar és külföldi cégek számára. Segítünk egy rendszerbe gyűjteni az új online/offline érdeklődőket, finomhangolni az értékesítési folyamatokat, csökkenteni a napi adminisztrációs terheket automatizált feladatkiosztással és maximalizálni az ügyfélkezelés színvonalát.
Mi hiányozna, ha elmennék?

A csapat hiányozna a legjobban, velük mindig jó hangulatban telik a munka. Imádom, hogy a változatos feladatok miatt egyáltalán nem unalmasak a hétköznapok.
Ettől különleges a termékünk
Történetünk
-
2008.02
Elindult a MiniCRM Bt. 5 fővel
-
2010.01
Piacra dobtuk a MiniCRM rendszert
-
2012.07
MiniCRM Zrt. megalapítása
-
2014.07
Magyar Telekom: legjobb üzleti alkalmazás díj
-
2015.03
Nagyobb irodába költöztünk
-
2015.03
Romániai piacra lépés
-
2018.07
Több, mint 1000 cég használja a MiniCRM-et
-
2019.12
Több, mint 1500 cég használja a termékünket
-
2020.08
Deloitte Fast 500 rangsorban az EMEA régió 3. leggyorsabban növekvő magyar technológiai cége vagyunk
-
2020.11
Szerethető Munkahely lettünk a Dreamjobs-on (is) :)
-
2021.11
Újra elnyertük a Szerethető Munkahelyek díjat
-
2022.02
Bekerültünk az 1000 leggyorsabban növekvő európai cég közé a Financial Times rangsorolása szerint
Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?
Rendszeresen tartunk MINEVENT - Open Hour-okat, ahol szabadon beszélgetünk céget érintő témákról és változásokról. Dolgozói elégedettségméréseket is gyakran végzünk, mert mindenki véleménye számít.
Így képezzük a kollégákat
Munkaidőnk egy részét szakmai továbbfejlődésnek szenteljük: részt veszünk konferenciákon, belső tréningeken, folyamatosan bővítjük könyvtárunkat, tudásmenedzsmenttel szervezeti szinten foglalkozunk.
Kétszavasok
- Mac vagy PC
- Amit választunk
- Hobbi?
- Közös játék+sörözés online
- Nyakkendő vagy rövidnadrág?
- Lássuk a lábszárakat
Tulajdonságok, amiket értékelünk
Nem várod másoktól az utasítást, mert van kedved gondolkodni és rendszeresen készre szállítod a feladatokat (Getting Things Done)
Családbarát munkahely :)
👋 “Nálunk nem nézi senki rossz szemmel, ha egy-egy meetingre beköszönnek a gyermekeink :-)" 👋
👧“Amiben a támogatást érzem, az az irányomba tanúsított bizalom és rugalmasság: a számos újratervezés, váratlanul felbukkanó helyzetek - mert három gyermekkel akad ilyen bőven - eddig nem jelentettek gondot.” 👧
Így éltük meg... (COVID-19)
A csapat a MiniCRM mögött

Itt valóban lehetőségünk van a fejlődésre. Nagyon jó a légkör, megbecsülik a munkánkat, mindenki tiszteletteljes a másikkal. Ha van humorérzéked megtalálod a helyed nálunk.
Az új normális
Így dolgozunk mi:
Kultúránk
Légy része közösségünknek, élvezd a napot, végezz kivételes munkát, dolgozz a legjobb terméken, kísérletezz, ügyelj a részletekre, légy jó az emberekkel, hallgasd meg őket, feltételezd, hogy mindenki más is a legjobb tudása szerint végzi munkáját. Mondj igazat, néha fogadd el, hogy nem értünk egyet. Légy pozitív hatással a világra, viszonozz, és mindig tanulj.
Alapértékeink
Gondolkodásmód. Folyamatosan fejlődök. Az életem a komfortzónám végén kezdődik.
Belső motiváció. Olyan dolgokat csinálok, amelyekben hiszek. Az hajt előre, hogy szeretem amit csinálok és hiszek benne.
Integritás. Őszinte, nyitott, etikus és tisztességes vagyok. Az emberek bíznak abban, hogy betartom a szavamat.
Öntudatosság. Képes vagyok megérteni milyen hatással vagyok másokra, használom erősségeimet, látom gyengéimet.
A munkahelyről
Átlag életkor
31,6
Fiú/lány arány
48/32
Kollégák Magyarországon/Romániában
52/28
Mit csináltok szívesen együtt munkaidőn kívül?
Online játékok (pl. Skribbl, Among us, Cards against humanity), online kávézás, online sörözés
Iroda vagy home office?
Kollégáink rugalmasan eldönthetik, hogy az irodából vagy otthonról dolgoznak és milyen arányban.
A MiniCRM szerethető világa
Itt követhetsz minket
